Avatar billede sorenblik Nybegynder
26. august 2007 - 18:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opdelt harddisk efter re-installering af xp

Hej
Efter et mindre nedbrud, fik jeg endelig gang i computeren igen efter en re-installering af xp. Under denne blev en del af hardisken formateret. Den del svarer til det jeg har som mit C drev, og resten af harddisken er så mit F drev. Jeg har en harddisk på 300 gb, og mit C drev er så på 127 gb, og resten er til F drev. Da jeg kun formaterede 127 gb som mit c drev under installering burde jeg vel stadig have et intakt F drev med de ting der lå på det. Men xp siger at drevet ikke er formateret og jeg kan derfor ikke komme derind.
Mit spørgsmål er så: Er det hele gået tabt og jeg kan ligeså godt formatere, eller findes der en måde/program jeg kan få det reddet på
Avatar billede morhan Novice
26. august 2007 - 18:41 #1
har du installeret service pack?
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2007 - 19:03 #2
Du har muligvis mistet filtabellen
Avatar billede sorenblik Nybegynder
26. august 2007 - 19:09 #3
Jeg har installeret service pack. Filtabellen ?????
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2007 - 20:16 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 20:17 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 20:17 #6
;)
26. august 2007 - 21:38 #7
En lille bemærkning: Var dit C: også 127Gb FØR "nedbrudet" ?
Avatar billede sorenblik Nybegynder
26. august 2007 - 22:25 #8
Spørger sikkert meget dumt, men skal jeg bare forsøge med at følge det link?

Ja den var også 127 gb før nedbrud
Avatar billede sorenblik Nybegynder
13. september 2007 - 21:20 #9
Status er nu at disken gav op under et redningsforsøg og en ny er indkøbt, med tab af al data til følge, surt.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2007 - 22:32 #10
Prøvede du overhovedet at gendanne filtabel og data ??
Avatar billede sorenblik Nybegynder
04. november 2007 - 19:27 #11
undskyld den lange svartid. Nej jeg kom aldrig så langt som at prøve at gendanne noget. Den begyndte at sige en mærkelig lyd og overhovedet ikke reagere, så var det slut.