Avatar billede scheel Nybegynder
26. august 2007 - 18:31 Der er 9 kommentarer

Outlook express

Hej

Kæmper lidt med at fine et sted at hente outlook express ( nyeste vertion )vil helst kun downloade mail programmet.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede be_nice Juniormester
26. august 2007 - 18:37 #1
Hej scheel,

Kig her:

http://www.fnsupport.dk/art-oe.php
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;318378

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede scheel Nybegynder
27. august 2007 - 17:39 #2
Hej Be_nice

Tak for dit svar, men det er jo ikke ku  outlook express jeg henter der, er det?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2007 - 17:45 #3
Outlook Express er ikke et selvstændig program, den er en del af Internet Explorer.
Avatar billede be_nice Juniormester
27. august 2007 - 18:35 #4
Hej scheel,

Nej, som det fremgår af det første link, er Outlook Express en integreret del af Internet Explorer.

Jeg er ikke sikker på om man i forbindelse med installation af Windows, kan tilvælge Outlook Express under udvælgelsen af hvilke komponenter man ønsker installeret.

Hvilken type Windows kører du med?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
01. september 2007 - 21:30 #5
Hej igen,

Er spørgsmålet løst - eller har du brug for mere hjælp?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
25. september 2007 - 21:09 #6
Hej igen,

Har du fundet en løsning, og kan spørgsmålet lukkes?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
08. oktober 2007 - 19:52 #7
Har du fundet en løsning?

Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
09. november 2007 - 21:42 #8
Har du mon udnyttet tiden siden sidst til at finde den rigtige løsning - og kan spørgsmålet dermed lukkes?

Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:02 #9
Noget nyt i dette spørgsmål?
Glædelige Jul
/Be_Nice