Avatar billede neostar Nybegynder
26. august 2007 - 13:55 Der er 8 kommentarer

Underlig formatering

Hej Experter :)

Jeg vil til at formatere min computer og vil insatllere windows Xp igen.. jeg gør følgende:
Åbner windows disken, tykker installere windows, vælger at det skal være en ny installation, så taster jeg min cd-key, så kommer den til at jeg skal vælge hvilken partision jeg skal installere den på (jeg har kun et drev) .. Så vælger jeg delete partision, men så siger den at jeg ikke kan slette den partision fordi der er midlertidige installition filer på..
Hvad gør jeg forkert? eller hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak (:
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2007 - 13:58 #1
Fordi du skal boote op på CDen
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2007 - 14:00 #2
Avatar billede neostar Nybegynder
26. august 2007 - 14:13 #3
Den kan stadig ikke, når jeg booter fra CD'en :/
Den siger stadig det med midlertidige filer
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 14:19 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 14:20 #5
hmmm... det var vist et gammelt link ;)
Vejledning kan ses her: http://helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede neostar Nybegynder
26. august 2007 - 14:25 #6
jeg forstår ikke helt vejledningen.. Skal jeg bare hente det program og åbne det killdisk i windows?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 15:08 #7
Nej... den iso fil du henter er en iso fil - brænd på cdrom og boot på den.
Det er en god ide at udskrive vejledning hvis ikke du har en anden pc med internetadgang ved siden af.