Avatar billede markskod Nybegynder
26. august 2007 - 13:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

automatisk celle udregning

Efter at have formateret min computer, kan jeg ikke længere for word til at udfylde et skema jeg har. det drejer sig om en tabel med celler i, hvor jeg i første celle indtaster et tal, også skulle den selv lave resten via nogle beregninger, har rodet med det længe nu men kan ikke få skidt til at virke. den vil gerne regne det ud hvis jeg i være celle højrerklikker og trykker på "opdater celle".
Bruger Office 2003 Dansk.

Håber i forståer spørgsmålet. :-D
Hilsen Henrik
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 13:39 #1
Er det celler fra Excel via en kæde?
Avatar billede markskod Nybegynder
26. august 2007 - 13:43 #2
nej det er det ikke. er bare lavet i word.
Avatar billede jkrons Professor
26. august 2007 - 16:07 #3
Word har ikke, og har aldrig haft autoopdatering af celler. Så hvis du kun har skullet indtaste tal, er beregningerne udført ved hjælp af en makro. En sådan må du så genetablere, hvis den er forsvundet.
Avatar billede markskod Nybegynder
26. august 2007 - 23:48 #4
ja okay, havde også husket forkert, selve cellen er lavet i excel, men det virker stadigvæk ikke :D
Avatar billede markskod Nybegynder
26. august 2007 - 23:53 #5
har løst problemmet, var en instilling i word, under udskriftsinstillinger, manglede flueben i opdatere felter :D

lukker
Hilsen Henrik
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
27. august 2007 - 16:45 #6
Husk at lukke.
Avatar billede markskod Nybegynder
28. august 2007 - 19:51 #7
lukket