Avatar billede freduuu Nybegynder
26. august 2007 - 12:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mappe problemer

Hej..

Er der nogle der kan fortælle/hjælpe med hvorfor lige pludselig at man ikke kan se mappens navn under mappeikonet når man feks åbner dokumenter og ser mapperne i store ikoner så står der ikke noget navn under..

Nogle der kan hjælpe med hvordan man lige får det tilbage ? eller har en ide hvad det kan skyldes ?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2007 - 13:06 #1
Jeg ved ikke hvad problemet skyldes, men prøv evt. med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
26. august 2007 - 13:22 #2
Kører du Vista? Der ændrer visningstypen sig af sig selv. Højreklik et tomt sted i mappen og vælg f. eks. funktionen vis.
Avatar billede freduuu Nybegynder
26. august 2007 - 14:06 #3
Nej - kører ikke vista, kører xp ; men det er kun inde i en af mapperne hvor der mangler alle mappenavne - jeg kan godt omdøbe navne på mapperne men så når det er gjort så er navnet på mappen bare væk :S - kan så omdøbe det igen hvis det er men det forsvinder hvergang i denne mappe og det er min mappe under dokumenter
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2007 - 14:12 #4
Hjalp det ikke med systemgendannelse?
Avatar billede freduuu Nybegynder
26. august 2007 - 14:15 #5
Nej - det hjælper ikke med systemgendannelse ; den bliver ved med at gøre det sammen inde i min dokument-mappe :S
Avatar billede thov Forsker
26. august 2007 - 14:59 #6
Hold <shift> tasten nede, når du i 'Vis' skifter fra 'Store ikoner' til 'Ikoner' og tilbage igen.
Avatar billede freduuu Nybegynder
26. august 2007 - 17:11 #7
thov - tak for hjælpen ; det virkede :)
Avatar billede freduuu Nybegynder
26. august 2007 - 17:19 #8
* hvordan får du så de point ?
Avatar billede thov Forsker
26. august 2007 - 17:40 #9
Det gør jeg ved at lægge et 'svar', som her, og det accepterer du.
Avatar billede freduuu Nybegynder
26. august 2007 - 20:10 #10
thov - Takker :)