Avatar billede fuurkan Nybegynder
26. august 2007 - 10:34 Der er 8 kommentarer

Hjælp til bærbar

Jeg har lige formateret min bærbar og der mangler en hel masse drivers, håber i kan hjælpe mig. Jeg skriver de drivers der mangler udfra enhedshåndtering og tilføjer min rapport fra EVEREST med information omkring hardware og håber i kan hjælpe mig, jeg er nemlig ikke den bedste inden for det område.

Enhedshåndtering:
- Andre PCI-broenheder
- Ethernet-controller
- PCI Device
- Skærmkort (VGA-konpatibel)
- SM-buscontroller
- Ukendt enhed
- USB2.0 Camera

Rapport fra EVEREST:

--------[ EVEREST Home Edition (c) 2003-2005 Lavalys, Inc. ]------------------------------------------------------------

    Version                                          EVEREST v2.20.405/dk
    Hjemmeside                                        http://www.lavalys.com/
    Rapport Type                                      Hurtig rapport
    PC                                                KESKIN-7C014135
    Generator                                        Furkan
    Operativ System                                  Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 (WinXP Retail)
    Dato                                              2007-08-26
    Tid                                              10:25

--------[ Opsummering ]-------------------------------------------------------------------------------------------------

    PC:
      Operativ System                                  Microsoft Windows XP Home Edition
      OS Service Pack                                  Service Pack 2
      DirectX                                          4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
      PC Navn                                          KESKIN-7C014135
      Bruger Navn                                      Furkan

    Motherboard:
      CPU Type                                          Mobile , 1600 MHz
      Motherboard Navn                                  Ukendt
      Motherboard Chipset                              Ukendt
      System Hukommelse                                896 MB
      BIOS Type                                        AMI (10/11/06)

    Grafikkort:
      Grafikkort                                        nVIDIA C51
      3D Acclerator                                    nVIDIA C51

    Lager:
      IDE Kontroller                                    Standard Dual Channel PCI IDE-controller
      Disk Drev                                        ST9120822A  (111 GB, IDE)
      Optisk Drev                                      MATSHITA UJ-850D
      SMART Harddisk Status                            OK

    Partitioner:
      C: (NTFS)                                        106469 MB (102161 MB fri)

    Inddata:
      Keyboard                                          Standard 101/102-tastatur eller Microsoft Natural PS/2 Keyboard
      Mus                                              HID-kompatibel mus
      Mus                                              PS/2-kompatibel mus

    Ydre Enheder:
      Printer                                          Microsoft Office Document Image Writer
      USB1 Kontroller                                  Standard OpenHCD USB-værtscontroller [NoDB]
      USB2 Kontroller                                  Standard Enhanced PCI to USB Host Controller [NoDB]
      USB Enhed                                        USB2.0 Camera
      USB Enhed                                        USB-brugerstyret inputenhed (HID)
      Batteri                                          Microsoft AC-adapter
      Batteri                                          Microsoft ACPI-kompatibelt Control Method-batteri

--------[ DMI ]---------------------------------------------------------------------------------------------------------

  [ BIOS ]

    BIOS Egenskaber:
      Producent                                        American Megatrends Inc.
      Version                                          T12MvNC.204
      Udgivelses Dato                                  10/11/2006
      Størrelse                                        512 KB
      Boot Enhed                                        Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
      Muligheder                                        Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS
      Understøttede Standarder                          DMI, APM, ACPI, ESCD, PnP
      Udvidelses Egenskaber                            ISA, PCI, PCMCIA, USB

  [ System ]

    System Egenskaber:
      Producent                                        Packard Bell BV
      Produkt                                          Easy Note_MX51
      Version                                          PB71HD0091
      Serie Nummer                                      101987090326
      Universelt Unikt ID                              153581D5-FE4A8AFA-6B80001A-921F66E2
      Vågn Op Type                                      Netafbryder

  [ Motherboard ]

    Motherboard Egenskaber:
      Producent                                        Packard Bell BV
      Produkt                                          Easy Note_MX51
      Version                                          1.00
      Serie Nummer                                      NB-0123456789

  [ Chassis ]

    Chassis Beskrivelse:
      Producent                                        Packard Bell BV
      Version                                          1.0
      Serie Nummer                                      50424E
      Aktiv                                            0x00000000
      Chassis Type                                      Notebook
      Chassis Lås                                      Til Stede
      Boot-Up Tilstand                                  Sikker
      Strøm Forsynings Tilstand                        Sikker
      Thermisk Tilstand                                Sikker
      Sikkerheds Status                                Ingen

  [ Hukommelses Kontroller ]

    Egenskaber for Hukommelses Kontroller:
      Fejl Detekterings Metode                          64-bit ECC
      Fejl Korrektion                                  Ingen
      Understøttet Hukommelses Interleave              1-Way
      Nuværende Hukommelses Interleave                  1-Way
      Understøttet Hukommelses Hastighed                70ns, 60ns
      Understøttede Hukommelses Typer                  DIMM, SDRAM
      Understøttet Hukommelses Spænding                3.3V
      Maksimum Hukommelses Moduls Størrelse            2048 MB
      Hukommelses Sokler                                2

  [ Processorer / AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50 ]

    Processor Egenskaber:
      Producent                                        AMD
      Version                                          AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50
      Serie Nummer                                      To Be Filled By O.E.M.
      Aktiv                                            To Be Filled By O.E.M.
      Reservedels Nummer                                To Be Filled By O.E.M.
      Ekstern Hastighed                                200 MHz
      Maksimum Hastighed                                1600 MHz
      Nuværende Hastighed                              1600 MHz
      Type                                              Central Processor
      Spænding                                          3.3 V, 2.9 V
      Status                                            Tilkoblet
      Sokkel Udformning                                CPU 1

  [ Processorer / AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50 ]

    Processor Egenskaber:
      Producent                                        AMD
      Version                                          AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50
      Serie Nummer                                      To Be Filled By O.E.M.
      Aktiv                                            To Be Filled By O.E.M.
      Reservedels Nummer                                To Be Filled By O.E.M.
      Ekstern Hastighed                                200 MHz
      Maksimum Hastighed                                1600 MHz
      Nuværende Hastighed                              1600 MHz
      Type                                              Central Processor
      Spænding                                          3.3 V, 2.9 V
      Status                                            Tilkoblet
      Sokkel Udformning                                CPU 2

  [ Cache / L1-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Tilkoblet
      Operations Tilstand                              Varies with Memory Address
      Arbejds Lager                                    4-way Set-Associative
      Maksimum Størrelse                                64 KB
      Installeret Størrelse                            64 KB
      Understøttede SRAM Typer                          Pipeline Burst
      Nuværende SRAM Typer                              Pipeline Burst
      Fejl Korrektion                                  Single-bit ECC
      Sokkel Udformning                                L1-Cache

  [ Cache / L2-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Tilkoblet
      Operations Tilstand                              Varies with Memory Address
      Arbejds Lager                                    4-way Set-Associative
      Maksimum Størrelse                                256 KB
      Installeret Størrelse                            256 KB
      Understøttede SRAM Typer                          Pipeline Burst
      Nuværende SRAM Typer                              Pipeline Burst
      Fejl Korrektion                                  Single-bit ECC
      Sokkel Udformning                                L2-Cache

  [ Cache / L3-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Frakoblet
      Maksimum Størrelse                                0 KB
      Installeret Størrelse                            0 KB
      Sokkel Udformning                                L3-Cache

  [ Cache / L1-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Tilkoblet
      Operations Tilstand                              Varies with Memory Address
      Arbejds Lager                                    4-way Set-Associative
      Maksimum Størrelse                                64 KB
      Installeret Størrelse                            64 KB
      Understøttede SRAM Typer                          Pipeline Burst
      Nuværende SRAM Typer                              Pipeline Burst
      Fejl Korrektion                                  Single-bit ECC
      Sokkel Udformning                                L1-Cache

  [ Cache / L2-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Tilkoblet
      Operations Tilstand                              Varies with Memory Address
      Arbejds Lager                                    4-way Set-Associative
      Maksimum Størrelse                                256 KB
      Installeret Størrelse                            256 KB
      Understøttede SRAM Typer                          Pipeline Burst
      Nuværende SRAM Typer                              Pipeline Burst
      Fejl Korrektion                                  Single-bit ECC
      Sokkel Udformning                                L2-Cache

  [ Cache / L3-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Frakoblet
      Maksimum Størrelse                                0 KB
      Installeret Størrelse                            0 KB
      Sokkel Udformning                                L3-Cache

  [ Hukommelses Moduler / DIMM0 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Sokkel Udformning                                DIMM0
      Type                                              ECC, DIMM
      Hastighed                                        160 ns
      Installeret Størrelse                            512 MB
      Monteret Størrelse                                512 MB

  [ Hukommelses Moduler / DIMM1 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Sokkel Udformning                                DIMM1
      Type                                              ECC, DIMM
      Hastighed                                        164 ns
      Installeret Størrelse                            512 MB
      Monteret Størrelse                                512 MB

  [ Hukommelses Enheder / DIMM0 ]

    Egenskaber for Hukommelses Enhed:
      Form Faktor                                      DIMM
      Detailler                                        Synchronous
      Størrelse                                        512 MB
      Hastighed                                        266 MHz
      Total Bredde                                      64 bit
      Data Bredde                                      72 bit
      Enhedens Placering                                DIMM0
      Bank Placering                                    BANK0
      Producent                                        Manufacturer0
      Serie Nummer                                      SerNum0
      Aktiv                                            AssetTagNum0
      Reservedels Nummer                                PartNum0

  [ Hukommelses Enheder / DIMM1 ]

    Egenskaber for Hukommelses Enhed:
      Form Faktor                                      DIMM
      Detailler                                        Synchronous
      Størrelse                                        512 MB
      Hastighed                                        266 MHz
      Total Bredde                                      64 bit
      Data Bredde                                      72 bit
      Enhedens Placering                                DIMM1
      Bank Placering                                    BANK1
      Producent                                        Manufacturer1
      Serie Nummer                                      SerNum1
      Aktiv                                            AssetTagNum1
      Reservedels Nummer                                PartNum1

  [ System Slots / AGP ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  AGP
      Type                                              AGP 4x
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32 bit
      Længde                                            Kort

  [ System Slots / PCI1 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCI1
      Type                                              PCI
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32 bit
      Længde                                            Kort

  [ Porte / PS2Mouse ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Mouse Port
      Intern Reference Beskrivelse                      J1A1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    PS2Mouse
      Ekstern Konnektor Type                            PS/2

  [ Porte / Keyboard ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Keyboard Port
      Intern Reference Beskrivelse                      J1A1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    Keyboard
      Ekstern Konnektor Type                            PS/2

  [ Porte / USB1 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      J2A2
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    USB1
      Ekstern Konnektor Type                            USB

  [ Porte / USB2 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      J2A2
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    USB2
      Ekstern Konnektor Type                            USB

  [ Porte / LPT 1 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Parallel Port ECP/EPP
      Intern Reference Beskrivelse                      J4A1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    LPT 1
      Ekstern Konnektor Type                            DB-25 pin male

  [ Porte / COM A ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Serial Port 16550A Compatible
      Intern Reference Beskrivelse                      J2A1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    COM A
      Ekstern Konnektor Type                            DB-9 pin male

  [ Porte / Audio Mic In ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      J6A1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    Audio Mic In
      Ekstern Konnektor Type                            Mini-jack (headphones)

  [ Porte / Audio Line In ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      J6A1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    Audio Line In
      Ekstern Konnektor Type                            Mini-jack (headphones)

  [ Porte / J6B1 - AUX IN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      J6B1 - AUX IN
      Intern Konnektor Type                            On-Board Sound Input from CD-ROM
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J6B2 - CDIN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      J6B2 - CDIN
      Intern Konnektor Type                            On-Board Sound Input from CD-ROM
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J6J2 - PRI IDE ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J6J2 - PRI IDE
      Intern Konnektor Type                            On-Board IDE
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J6J1 - SEC IDE ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J6J1 - SEC IDE
      Intern Konnektor Type                            On-Board IDE
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J4J1 - FLOPPY ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J4J1 - FLOPPY
      Intern Konnektor Type                            On-Board Floppy
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J9H1 - FRONT PNL ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J9H1 - FRONT PNL
      Intern Konnektor Type                            9 Pin Dual Inline (pin 10 cut)
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J1B1 - CHASSIS REAR FAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J1B1 - CHASSIS REAR FAN
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J2F1 - CPU FAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J2F1 - CPU FAN
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J8B4 - FRONT FAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J8B4 - FRONT FAN
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J9G2 - FNT USB ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J9G2 - FNT USB
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J6C3 - FP AUD ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J6C3 - FP AUD
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J9G1 - CONFIG ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J9G1 - CONFIG
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J8C1 - SCSI LED ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J8C1 - SCSI LED
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J9J2 - INTRUDER ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J9J2 - INTRUDER
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J9G4 - ITP ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J9G4 - ITP
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / J2H1 - MAIN POWER ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      J2H1 - MAIN POWER
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ On-Board Enheder / To Be Filled By O.E.M. ]

    On-Board Enheds Egenskaber:
      Beskrivelse                                      To Be Filled By O.E.M.

--------[ Overclock ]---------------------------------------------------------------------------------------------------

    CPU Egenskaber:
      CPU Type                                          Mobile
      CPUID CPU Navn                                    AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50
      CPUID Revision                                    00040F82h

    CPU hastighed:
      CPU Hastighed                                    1608.32 MHz

    CPU cache:
      L1 Kode Cache                                    64 KB
      L1 Data Cache                                    64 KB
      L2 Cache                                          256 KB  (Asynchronous)

    Motherboard Egenskaber:
      Motherboard ID                                    63-5037-000001-00101111-101106-C51G$A0427000_BIOS DATE: 10/11/06 15:58:03 VER: T12MVNC.204
      Motherboard Navn                                  Ukendt

    BIOS Egenskaber:
      System BIOS Dato                                  10/11/06
      Video BIOS Dato                                  08/09/06
      DMI BIOS Version                                  T12MvNC.204

--------[ Energi Styring ]----------------------------------------------------------------------------------------------

    Energi Spare Egenskaber:
      Nuværende Strømkilde                              230 VAC
      Batteri Status                                    27 % (Lavt niveau, Oplader)
      Fuld Batteri Levetid                              Ukendt
      Resterende Batteri Levetid                        Ukendt

--------[ Sensorer ]----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sensor Egenskaber:
      Sensor Type                                      HDD

    Temperaturer:
      CPU                                              60 °C  (140 °F)
      Seagate ST9120822A                                31 °C  (88 °F)

--------[ Debug - PCI ]-------------------------------------------------------------------------------------------------

    B00 D00 F00:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 F3 02  06 01 B0 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  FF 00 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  08 E0 E0 01  22 20 11 11  22 20 11 00
      Offset 50:  23 05 7F 80  03 02 7F 80  00 00 03 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  06 36 05 00
      Offset 70:  44 44 44 00  D0 09 00 00  11 00 00 00  11 11 88 00
      Offset 80:  23 99 88 00  1F 00 64 0C  03 00 00 00  7F 00 00 00
      Offset 90:  70 00 00 80  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  01 01 01 01  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  61 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  08 00 00 A8  00 00 E0 FE  00 00 00 00  00 00 00 10
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F01:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 FA 02  00 01 20 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  00 00 10 00  21 21 14 00  11 11 00 00  03 00 00 00
      Offset 60:  21 88 13 02  DE 8F E1 1F  08 72 4E 10  02 3F 00 20
      Offset 70:  10 32 54 0A  10 00 00 00  20 00 00 00  02 00 01 01
      Offset 80:  40 42 0F 00  00 00 00 00  00 00 50 3F  90 3F 01 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  01 00 00 00  80 F9 FD 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  C7 02 14 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F02:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 FE 02  00 00 20 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  1B 1C 1C 20  1B 1C C0 21  00 00 00 00
      Offset 50:  51 30 54 C9  01 00 00 00  51 30 54 C9  02 1F 1C 80
      Offset 60:  02 1F 1C 00  00 00 00 00  02 10 1C A0  02 0C 1C 90
      Offset 70:  02 10 1C 90  02 14 1C 90  02 0C 1C 80  02 10 1C 80
      Offset 80:  02 14 1C 80  02 18 1C 80  02 1C 1C 80  01 10 1C 80
      Offset 90:  02 10 1C 80  11 00 11 00  32 01 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  C2 00 40 01  10 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  41 23 05 08
      Offset C0:  FD FF FF FF  FF FF FF FF  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F03:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 F8 02  00 01 A0 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  FF 00 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  00 00 00 00  02 10 1C 90  02 10 1C A0
      Offset 50:  02 0C 1C 90  02 10 1C 90  02 14 1C 90  02 10 1C 90
      Offset 60:  02 10 1C 80  02 14 1C 80  02 18 1C 80  02 1C 1C 80
      Offset 70:  01 10 1C 80  1F 20 C0 81  00 00 00 00  3E 30 40 C9
      Offset 80:  01 00 00 00  3F 30 41 C9  02 1F 1C 80  50 20 00 80
      Offset 90:  85 DA 01 09  00 00 00 00  11 00 10 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  08 00 00 00  60 1A 00 00  10 00 02 00  00 7C 40 7C
      Offset C0:  80 00 00 00  00 00 00 00  01 01 00 05  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 F0 03  00 04 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  60 EA 10 10  18 00 00 20  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F04:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 F9 02  06 01 A0 00  A2 00 00 05  00 00 00 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  FF 00 00 00
      Offset 40:  EF DD 7B 2F  F7 DE 7B 2F  F7 DE 7B 2F  F7 02 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  03 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  0A 00 00 00  03 00 00 00  25 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  05 00 00 00  04 00 00 00
      Offset 90:  03 04 00 00  01 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  FF 7F 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F05:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 FF 02  06 01 B0 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  FF 00 00 00
      Offset 40:  17 00 00 00  00 FE FE 00  00 FE FE 00  00 FE FE 00
      Offset 50:  01 FE FE 00  00 FE FE 00  01 FE FE 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F06:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 7F 02  02 01 20 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  08 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D00 F07:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 7E 02  00 00 20 00  A2 00 00 05  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  11 00 00 00  75 06 00 00  11 00 00 00
      Offset 50:  75 06 00 00  40 00 40 00  00 40 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 04  00 00 00 04
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 04  00 00 00 04
      Offset B0:  FF FF 03 00  10 31 00 00  00 10 20 00  30 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D02 F00:  PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 FC 02  07 00 10 00  A1 00 04 06  10 00 01 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 01 01 00  F1 01 00 00
      Offset 20:  D0 FE D0 FE  F1 FF 01 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  40 00 00 00  00 00 00 00  00 00 02 00
      Offset 40:  0D 48 00 00  DE 10 00 00  01 50 02 F8  00 00 00 00
      Offset 50:  05 60 82 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  08 80 00 A8  00 00 E0 FE  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  10 00 41 01  C0 04 00 00  10 28 00 00  11 3C 11 02
      Offset 90:  40 00 11 30  00 00 00 00  E3 11 40 01  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D03 F00:  PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 FD 02  07 00 10 00  A1 00 04 06  10 00 01 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 02 02 00  F1 01 00 00
      Offset 20:  F0 FF 00 00  F1 FF 01 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  40 00 00 00  00 00 00 00  00 00 02 00
      Offset 40:  0D 48 00 00  DE 10 00 00  01 50 02 F8  00 00 00 00
      Offset 50:  05 60 82 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  08 80 00 A8  00 00 E0 FE  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  10 00 41 01  C0 04 00 00  10 28 00 00  11 3C 11 01
      Offset 90:  40 00 11 10  00 00 00 00  E3 11 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D04 F00:  PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 FB 02  07 00 10 00  A1 00 04 06  10 00 01 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 03 03 00  F1 01 00 00
      Offset 20:  F0 FF 00 00  F1 FF 01 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  40 00 00 00  00 00 00 00  00 00 02 00
      Offset 40:  0D 48 00 00  DE 10 00 00  01 50 02 F8  00 00 00 00
      Offset 50:  05 60 82 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  08 80 00 A8  00 00 E0 FE  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  10 00 41 01  C0 04 00 00  10 28 00 00  01 3D 11 00
      Offset 90:  40 00 01 11  00 00 00 00  C0 01 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D05 F00:  nVIDIA C51 Video Adapter

      Offset 00:  DE 10 47 02  07 00 B0 00  A2 00 00 03  00 00 00 00
      Offset 10:  00 00 00 FD  0C 00 00 D0  00 00 00 00  04 00 00 FC
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 CE FE  48 00 00 00  00 00 00 00  0B 01 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  00 00 00 00  01 50 02 00  00 00 00 00
      Offset 50:  05 00 80 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  01 00 00 00  04 00 00 00  00 00 00 00  01 00 00 00
      Offset 70:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset 80:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset 90:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset A0:  00 00 70 00  00 00 00 08  00 00 00 00  FF FF FF FF
      Offset B0:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset C0:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset D0:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset E0:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF
      Offset F0:  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF  FF FF FF FF

    B00 D09 F00:  PCI standard RAM-controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 70 02  06 00 B0 00  A2 00 00 05  00 00 00 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  08 E0 E9 01  22 20 00 00  D0 00 00 00
      Offset 50:  23 02 7F 80  03 00 00 00  00 00 03 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  06 15 05 00
      Offset 70:  44 44 44 00  D0 09 00 00  11 00 00 00  11 11 55 00
      Offset 80:  23 55 55 00  FA 00 64 0C  03 00 00 00  7F 00 00 00
      Offset 90:  70 00 00 80  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  01 01 01 01  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  80 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  08 00 01 A8  00 00 E0 FE  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D0A F00:  PCI standard ISA-bro [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 60 02  0F 00 A0 00  A3 00 01 06  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  00 00 00 00  FA 3E FF 00  FA 3E FF 00
      Offset 50:  FA 3E FF 00  00 5A 62 02  00 00 00 01  00 00 FE 37
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 F9 FF
      Offset 70:  10 00 FF FF  C1 00 00 00  00 00 45 19  00 00 00 00
      Offset 80:  09 80 00 10  0A 00 00 00  F0 00 00 01  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  21 47 65 B7  EF CD 00 00
      Offset A0:  00 00 00 20  00 00 01 00  00 00 00 00  50 02 5F 02
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  10 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D0A F01:  SM-buscontroller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 64 02  01 00 B0 00  A3 00 05 0C  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  01 06 00 00  01 07 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  05 01 00 00
      Offset 40:  31 16 24 C0  01 00 02 C0  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  01 05 00 00  01 08 00 00  01 09 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  01 00 00 00  00 00 00 00  00 00 FE FE  01 20 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  D4 30 80 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 10 04 03  00 A0 10 00  80 30 04 00  61 44 44 11
      Offset F0:  5A FF 5F BF  00 00 00 C0  10 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D0B F00:  Standard OpenHCD USB-værtscontroller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 6D 02  07 00 B0 00  A3 10 03 0C  00 00 80 00
      Offset 10:  00 E0 CD FE  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  0A 01 03 01
      Offset 40:  31 16 24 C0  01 00 02 FE  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  08 00 00 00  1D 47 40 00  10 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  02 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D0B F01:  Standard Enhanced PCI to USB Host Controller [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 6E 02  06 00 B0 00  A3 20 03 0C  00 00 80 00
      Offset 10:  00 FC CD FE  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  14 02 03 01
      Offset 40:  31 16 24 C0  0A 80 98 20  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  20 20 01 00  00 60 18 85  03 3C 0A 01  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 08 05  00 10 20 80  89 3D B6 22  77 25 E4 00
      Offset 80:  01 00 02 FE  00 00 00 00  00 00 00 00  15 16 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  01 00 00 00  00 20 00 C0  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  33 00 11 22  00 00 00 00  FF 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  10 10 2D 0D  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  12 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D0D F00:  nVIDIA MCP51 - Parallel ATA Controller

      Offset 00:  DE 10 65 02  05 00 B0 00  A1 8A 01 01  00 00 00 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  A1 FF 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  00 00 03 01
      Offset 40:  31 16 24 C0  01 00 02 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  03 F0 0D 00  00 00 00 00  11 20 11 20  77 00 FF 20
      Offset 60:  00 C0 00 C6  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 50 45 29  00 00 CE 27  80 91 AA 24
      Offset 90:  00 00 74 22  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  10 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D0E F00:  nVIDIA MCP51 - SATA Controller

      Offset 00:  DE 10 66 02  07 00 B0 00  A1 85 01 01  00 00 00 00
      Offset 10:  01 E8 00 00  81 E4 00 00  01 E4 00 00  81 E0 00 00
      Offset 20:  01 E0 00 00  00 D0 CD FE  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  17 01 03 01
      Offset 40:  31 16 24 C0  01 B0 02 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  03 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  51 0C 00 00  00 0F 06 42  00 00 00 00
      Offset 70:  2C 78 C4 40  01 10 00 00  01 10 00 00  20 00 20 00
      Offset 80:  00 00 00 00  B5 B2 B4 AD  00 00 A6 30  74 E4 DF 41
      Offset 90:  00 00 F2 2E  00 00 00 00  06 00 06 10  00 00 01 01
      Offset A0:  14 10 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  33 33 00 02
      Offset B0:  05 CC 84 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  0A 00 0A 00  08 00 02 A8
      Offset D0:  0A 00 02 06  42 00 00 00  00 00 00 00  08 C3 00 00
      Offset E0:  0A 00 02 06  42 00 00 00  00 00 00 00  0F 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 0C 00  00 00 00 00

    B00 D10 F00:  PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 6F 02  07 00 B0 00  A2 01 04 06  00 00 81 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 04 04 40  F0 00 80 02
      Offset 20:  F0 FF 00 00  F0 FF 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  B8 00 00 00  00 00 00 00  00 00 02 02
      Offset 40:  00 00 03 00  01 00 02 00  05 00 00 00  00 00 44 00
      Offset 50:  00 00 FE 37  00 00 00 00  FF 1F FF 1F  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  08 00 00 A8
      Offset 90:  00 00 E0 FE  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  04 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  FF FF 00 00  0D 8C 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  03 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D10 F01:  PCI Device [NoDB]

      Offset 00:  DE 10 6C 02  06 00 B0 00  A2 00 03 04  00 00 80 00
      Offset 10:  00 80 CD FE  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  05 02 02 05
      Offset 40:  31 16 24 C0  01 50 02 C0  00 00 00 00  01 01 0F 00
      Offset 50:  05 6C 80 01  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  0F 00 00 00  08 00 02 A8
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 46  02 29 00 00  00 00 00 00

    B00 D14 F00:  nVIDIA MCP51 - LAN Controller

      Offset 00:  DE 10 69 02  07 00 B0 00  A3 00 80 06  00 00 00 00
      Offset 10:  00 C0 CD FE  01 DC 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  31 16 24 C0
      Offset 30:  00 00 00 00  44 00 00 00  00 00 00 00  05 01 01 14
      Offset 40:  31 16 24 C0  01 00 02 FE  00 00 00 00  0B 00 00 10
      Offset 50:  05 6C 84 01  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  00 00 00 00  0F 00 00 00  08 00 02 A8
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  01 00 00 00  42 01 00 00  00 00 00 00

    B00 D18 F00:  AMD Hammer - HyperTransport Technology Configuration

      Offset 00:  22 10 00 11  00 00 10 00  00 00 00 06  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  80 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  01 01 01 00  01 01 01 00  01 01 01 00  01 01 01 00
      Offset 50:  01 01 01 00  01 01 01 00  01 01 01 00  01 01 01 00
      Offset 60:  00 00 01 00  E4 00 00 00  20 C8 0E 0F  2C 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  08 00 01 21  20 A8 11 11  22 05 35 80  02 00 00 00
      Offset 90:  69 01 61 01  00 00 FF 00  07 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D18 F01:  AMD Hammer - Address Map

      Offset 00:  22 10 01 11  00 00 00 00  00 00 00 06  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  03 00 00 00  00 00 3F 00  00 00 00 00  01 00 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  02 00 00 00  00 00 00 00  03 00 00 00
      Offset 60:  00 00 00 00  04 00 00 00  00 00 00 00  05 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  06 00 00 00  00 00 00 00  07 00 00 00
      Offset 80:  03 00 E0 00  80 FF EF 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  03 0A 00 00  00 0B 00 00  03 00 40 00  00 0B FE 00
      Offset C0:  13 10 00 00  00 F0 FF 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  03 00 00 FF  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D18 F02:  AMD Hammer - DRAM Controller

      Offset 00:  22 10 02 11  00 00 00 00  00 00 00 06  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  01 00 00 00  01 01 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  E0 3E 38 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  00 00 00 00  00 00 00 00  46 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  01 00 00 00  00 00 00 00  13 91 56 5D  20 12 12 00
      Offset 90:  20 0C 01 00  59 80 01 37  21 00 00 80  17 16 17 16
      Offset A0:  ED 06 00 5D  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  C7 82 22 5C  C7 00 00 00  B1 5D 02 A9  9C A5 C7 46
      Offset C0:  00 00 01 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  47 72 D5 46  10 C8 58 E8  01 30 C0 EC  1C D5 6A 41
      Offset E0:  38 52 E3 04  80 21 4B 72  13 E0 05 48  89 80 04 42
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

    B00 D18 F03:  AMD Hammer - Miscellaneous Control

      Offset 00:  22 10 03 11  00 00 10 00  00 00 00 06  00 00 80 00
      Offset 10:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 30:  00 00 00 00  F0 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 40:  FF 3B 04 00  44 00 10 0A  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 CD 4D 12
      Offset 60:  2E 00 00 00  00 00 00 00  C0 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 70:  11 01 32 51  11 80 70 50  00 38 00 08  1A 22 00 00
      Offset 80:  31 37 07 33  13 31 13 31  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  00 00 00 00  F9 38 00 00  20 82 E3 03  00 00 00 00
      Offset A0:  9E 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  01 A7 0D 00  00 00 E0 09  25 25 25 00
      Offset E0:  00 00 00 00  20 0E 62 00  01 17 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  0F 00 10 00  00 04 00 00  02 00 00 00  82 0F 04 00

    B01 D00 F00:  Ethernet-controller [NoDB]

      Offset 00:  8C 16 1C 00  07 01 10 00  01 00 00 02  10 00 00 00
      Offset 10:  04 00 DF FE  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 20:  00 00 00 00  00 00 00 00  01 50 00 00  8C 16 65 30
      Offset 30:  00 00 00 00  40 00 00 00  00 00 00 00  0B 01 00 00
      Offset 40:  01 50 C2 01  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 50:  05 60 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 60:  10 90 11 00  C0 0C 00 00  10 20 0A 00  11 3C 03 00
      Offset 70:  48 00 11 10  00 00 00 00  C0 03 00 00  00 00 00 00
      Offset 80:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset 90:  11 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset A0:  04 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset B0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset C0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset D0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset E0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00
      Offset F0:  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00  00 00 00 00

--------[ Debug - Video BIOS ]------------------------------------------------------------------------------------------

    C000:0000  U.y.K7400.L.w.VIDEO ..........IBM VGA Compatible........08/09/06
    C000:0040  ....................C.................".........PMIDl.o.......
    C000:0080  .....3......HWEAPCIR..G.........y.......NVIDIA GeForce Go 6100 V
    C000:00C0  GA BIOS ASID:N05803.001$.................................Version
    C000:0100    5.51.28.46.22 ...Copyright (C) 1996-2005 NVIDIA Corp..........
    C000:0140  .............................................Crush50 Board - c51
    C000:0180  mv  ...........Chip Rev  ...........BIT......F2.....B.....C...
    C000:01C0  3.D...A.I...E.L...S.t...U.M...g.N.....P...l.S.....T.....U.....V.
    C000:0200  ....c.....i.$...s.........F(Q."D......00/00/00..UU..........].1G
    C000:0240  _\...&`8`@```.`.`8`0.e.k.q..............`..`............n.......
    C000:0280  Bv.....P.....(.0..0#m.#.....M_..7.6..F(Q."p.]......`07/18/06....
    C000:02C0  .........+.\.j.x..........1...E...............I...a.....D...1.k.
    C000:0300  ..W.......^...[...Z.............a.....J[e...........=.0...n...N.
    C000:0340  q.....t.......x.M...)...........f`...&`................u..fa.k..
    C000:0380  f`3....fa....C.C............u.........8...t..i...2.....t...[..QP
    C000:03C0  fVf.D....&SP.....R.........X..Rf^XY.f..7...f......u...Rf.#....f.

--------[ Debug - Unknown ]---------------------------------------------------------------------------------------------

    HDD            ST9120822A
    Motherboard    63-5037-000001-00101111-101106-C51G$A0427000_BIOS DATE: 10/11/06 15:58:03 VER: T12MVNC.204
    Motherboard    DMIMOBO: Packard Bell BV Easy Note_MX51
    Motherboard    DMISYS: Packard Bell BV Easy Note_MX51
    Motherboard    Unknown
    PCI/AGP        10DE-0260: PCI standard ISA-bro [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-0264: SM-buscontroller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-026C: PCI Device [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-026D: Standard OpenHCD USB-værtscontroller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-026E: Standard Enhanced PCI to USB Host Controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-026F: PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-0270: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-027E: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-027F: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02F3: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02F8: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02F9: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02FA: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02FB: PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02FC: PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02FD: PCI standard PCI til PCI-bro [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02FE: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        10DE-02FF: PCI standard RAM-controller [NoDB]
    PCI/AGP        168C-001C: Ethernet-controller [NoDB]
    PnP            SYN0A0A: PS/2-kompatibel mus [NoDB]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The names of actual companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners.
Avatar billede fromsej Praktikant
26. august 2007 - 11:46 #1
Avatar billede fromsej Praktikant
26. august 2007 - 11:46 #2
Husk at installere Chipsetdriveren før noget andet.
Avatar billede fuurkan Nybegynder
26. august 2007 - 16:09 #3
Hvordan skal jeg gøre det?
Avatar billede fuurkan Nybegynder
26. august 2007 - 16:10 #4
Det chipset er det ikke under driver menuen og så chipset du snakker om?
Avatar billede fromsej Praktikant
26. august 2007 - 21:09 #5
Jo. :-)
nVidia nForce Chipset drivers.
Avatar billede fuurkan Nybegynder
26. august 2007 - 23:16 #6
Prøver det lige :) så vender jeg tilbage
18. juni 2008 - 20:07 #7
"...så vender jeg tilbage..." ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2008 - 20:13 #8
hæhæ :D