Avatar billede kinguru Nybegynder
06. juni 2001 - 21:39 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig,... Mangler banner!!!

Kan du hjælpe mig... Jeg mangler a lave et banner til min side, det er et banner der skal være øverst på min side, det skal helst være i 700*40 opløsning!!! Takker!!!
På banneret skal der stå \"KinGuru\" og ikke andet...
farverne er op til dig, de må helst gerne passe til farven #336699!!!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
06. juni 2001 - 21:42 #1
du må kun oprette et spm Én gang!
Avatar billede qzar Nybegynder
06. juni 2001 - 21:42 #2
Mener du et Banner(animeret)? Eller et logo(billede)??

-Jonas
Avatar billede kinguru Nybegynder
06. juni 2001 - 21:45 #3
Jeg mener et logo!!!
Avatar billede qzar Nybegynder
06. juni 2001 - 21:51 #4
Jeg nåede lige at lave et hurtigt ellers kan jeg lave et nyt imorgen!

det jeg nåede er her:

http://www.netverden.dk/1.jpg

-JOnas
Avatar billede ianm Nybegynder
06. juni 2001 - 21:52 #5
Prøv at gå ind under www.IconBAZAAR.com og få nogle idèer.
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 21:59 #6
Så længe, at du betegner din opgave som et banner, så er du helt rigtig på den.

Et logo kan ikke defineres havende en fast størrelse...

Et banner kan både være statisk og animeret, så bare hold på at du vil have et banner - bare kald det et topbanner.
Avatar billede kinguru Nybegynder
06. juni 2001 - 22:03 #7
Oki...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allesammen: Okay jeg laver det om til et topbanner... Jeg håber du kan lave et...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede sonne Nybegynder
06. juni 2001 - 23:58 #8
Avatar billede and.vang Nybegynder
07. juni 2001 - 14:53 #9
Jeg vil gerne lave et....hmm...skal vi ikke kalde det en overskrift. Et banner plejer jo egentlig at være noget der er på andres sider, så er det ikke forkert at kalde det et banner? Desuden kan et banner både være animeret og stillestående. Et logo er jo egentlig bare et slags \'kendemærke\' for det enkelte firma, websted eller hvad det nu er. W h a t e v e r så vil jeg i hvert fald gerne lave det.

/Anders
Avatar billede kinguru Nybegynder
07. juni 2001 - 16:33 #10
Anders> Takker, håber det bliver fedt!!! Vi kan godt kalde det for en overskrift.... MVH KinGuru
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
07. juni 2001 - 16:34 #11
prodic --> har du tænkt dig at lave et forslag!!!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
07. juni 2001 - 21:37 #12
prodic --> Hvornår stopper du med at fortælle folk hvad der er rigtigt og forkert, hver gang jeg ser du er med i et spm. så fortæller du enten at de skal flytte spm\'et over i Freelance eller også fortæller du at det ikke hedder et logo men et banner            ...for fan\' da du skulle have være ansat som gadebetjent og ikke som Efterskolelære / Freelance webdesigner.

Men stop med det der Politis her på Eksperten, du skræmmer folk væk.
Avatar billede qzar Nybegynder
07. juni 2001 - 21:40 #13
*GGG*
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
08. juni 2001 - 00:26 #14
Prodic -->

Techno_dk har ret. så for fremtide kunne du så ikke prøve kun at lave kommentarer til spm. du har tænkt dig at svare på eller bare holde nallerne fra tastaturet hvis du alligevel bare skal lukke sådan noget LORT ud!

Her er et forslag til dig kinguru:

www.games-net.dk/eksperten/kinguru.jpg
Avatar billede kinguru Nybegynder
08. juni 2001 - 13:03 #15
I kan gå ind på http://kinguru.cjb.net og se siden topbanneret skal ind på!!!
Avatar billede prodic Mester
08. juni 2001 - 13:24 #16
Gamer.dk - Ikke for point - nej! Lort, wow fedt ord. Hvis folk ikke bliver rettet bliver de jo ikke klogere vel.

Techno.dk - Get a grip. Dette spørgsmål er oprettet korrekt, ville bare fortælle folk som en hjælp til deres viderearbejde at det IKKE omhandler et logo men derimod et stykke top-grafik til en side. Stor forskel på de 2 ting.
Se det som en hjælp i jeres arbejde med opgaven.
Techno.dk - hvor har du det her fra \"også fortæller du at det ikke hedder et logo men et banner\"
Skræmmer folk væk, nej den her slags opgaver gør...

EOD - Såfremt I vil svine mig til, så gør det for fremtiden per mail : webmaster@prodic.dk
Ser frem til det.
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. november 2001 - 20:49 #17
chek lige din mail....
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 21:02 #18
md_graig->Kasper?
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. november 2001 - 21:05 #19
md_graig->Kasper?

HVAD ??? !!!
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 21:10 #20
md->Bare ignorer min besked. Undrede mig bare lige lidt. Fik en mail samtidig med dit indlæg, og du skrev \"Check din mail\" i dette spørgsmål.

Men nevermind - back to the real world.