Avatar billede mikael_knipschildt Nybegynder
24. august 2007 - 19:18 Der er 2 kommentarer

Bloker for CTRL-ALT-DEL

Hej.

Jeg leder efter en løsning på at blokere brugeren for at 'lukke' en applikation vha af

ALT+F4
CTRL+ALT-DEL
TAB
WINDOWSKNAPPEN.

Mikael Knipschildt.
Avatar billede leif Seniormester
25. august 2007 - 14:28 #1
En løsning er at udskifte Shell på maskinen så fjerner du Windowstasten, CTRL+ALT+Delete kan begrænses via en Policy og Tab er "fjernet" hvis du kører applikationen som shell
Avatar billede tjomsen Nybegynder
25. november 2007 - 14:47 #2
Prøv at tage et kig på det her:
http://vbforums.com/showpost.php?p=2149639&postcount=9

Kører du Windows XP virker koden 100% men kører du Vista kan den ikke lukke Joblisten ned fordi den jo i Vista ikke åbner Joblisten med det samme, den åbner først en slags menu hvor man kan vælge at lukke pc'en, låse pc'en, åbne joblisten osv. osv. Men ALLE andre kombinationer vil blive slået fra både i XP og Vista.