Avatar billede mesmer Nybegynder
24. august 2007 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

søgning på billeder, hvordan optimerer man sin site til det

Da jeg har et netgalleri , har jeg et ønske om at min webshop vil kunne findes ved at google-søge på billeder og ikke tekst . Er der noget bestemt , der kan gøres for at optimere sin site ???
Avatar billede bauerdata Nybegynder
25. august 2007 - 06:09 #1
Det kan man ikke uden tekst.
Avatar billede jweber Nybegynder
25. august 2007 - 12:47 #2
Uden at vide mig 100% sikker vil jeg mene det bedste du kan gøre er at give dine billeder de rette beskrivelser i dine alt tags, og der ud over give dine billeder beskrivende navne, så de ikke hedder 1.jpg, 2.jpg osv. men derimod flot_hus.jpg eller hvad det nu måtte være.
Avatar billede mesmer Nybegynder
30. august 2007 - 09:39 #3
Formulerede mig dårligt, så jeg forsøger igen :-)
Hvis jeg i Google søger med navn og bruger billedknappen , hvordan får jeg mine billeder på min site til at komme ind på søgningen . Det sker nemlig ikke nu
Avatar billede mesmer Nybegynder
06. september 2010 - 20:59 #4
Hvis jeg i Google søger med navn og bruger billedknappen , hvordan får jeg mine billeder på min site til at komme ind på søgningen . Det sker nemlig ikke nu
Avatar billede bauerdata Nybegynder
07. september 2010 - 08:25 #5
Gør som jweber foreslår.