Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
24. august 2007 - 16:43 Der er 7 kommentarer

Kan man ikke finde nogle forindtalte tlfsvarer beskeder på nettet

Kan man ikke finde nogle forindtalte tlfsvarer beskeder på nettet, som ér indtalt evt lidt sjove.
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. august 2007 - 19:52 #1
Der er den gode gamle med "Hej det er xxx... Hva sir du? prøv lige at snakke lidt højere" osv osv :P så er folk så herlige i telefonsvareren bagefter..
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
25. august 2007 - 11:51 #2
Det jeg leder efter, er et sted hvor der er optaget en besked og
lagt ud på nettet, en der f.eks efterligner en kendt person.

Da jeg ikke selv kan dette.

JH
25. august 2007 - 12:36 #3
Jeg mener at http://www.dr.dk/p3/tjenesten engang havde nogle eksempler. Kig i deres arkiv ?
Avatar billede cyaegha Nybegynder
28. august 2007 - 18:11 #6
dr1_larry.
har du selv kigget din google igennem? Hvis du opfordrer til googling, så lav et link som giver det manden søger efter.
28. august 2007 - 18:16 #7
(Nej - det har jeg ikke - mest ment som inspiration!)