Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 20:38 Der er 20 kommentarer og
4 løsninger

subtitels til divx

først: er det ulovligt at hente undertexter til divx film?
andet: er der ikke nogen der har roadtrip dansk undertexter liggende ? for dem mangler jeg

tredje: øh... så var der vist ikke mere

hvis det er ulovligt så lukker jeg med det samme igen :)
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juni 2001 - 20:39 #1
Kan man hente undertekster?
Avatar billede klas Juniormester
06. juni 2001 - 20:40 #2
DivX er ikke et ulovligt format - Der er sites der sælger film i divx formatet  . .mener bare det er alt for dyrt . .

Jeg har desværre ikke underteksterne til filmen.
Avatar billede klas Juniormester
06. juni 2001 - 20:41 #3
doh .  troede du spurgte om divx var ulovligt . .læste lidt for stærkt :)
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 20:50 #4
kapla0>> jep dem henter du i en specielt format og så afspiller du den sammen med filmen i en specielt program

jeg søger faktisk abre en der har roadtrip på dvd så :)
Avatar billede bergeren Nybegynder
06. juni 2001 - 21:09 #5
Undertekster kan sættes i medieplayer. Du kan finde undertekster på www.divx.nl  -Find ordbogen frem, siden er på hollandsk men du ka finde undertekster på dansk.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 21:11 #6
kewl tak det tjekker jeg :=)
har du meget forstand på dvd? for jeg ahr en pc:
k6-2 450
32 mb ati rage grafiikort
128 mb ram
3 gb fri disk plads
win2k

og den hakker som gal både i dvd og i divx
hvad er der galt?
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 21:14 #7
der har de ingen roadtrip
joh de har en på hollandsk men den kan jeg ikke rigtig bruge

100 points til den som finder roadtrip undertekst til mig :) altså kun 100 points til den første :)
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juni 2001 - 21:17 #8
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juni 2001 - 21:17 #9
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 21:18 #10
de har den heller ikke kapla0, der har jeg kigget
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juni 2001 - 21:18 #11
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 21:20 #12
har jeg også kigget :(
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 21:36 #13
tja så smider jeg 250 points i puljen :)
kom nu jeg mangler dem vildt.....
Avatar billede bergeren Nybegynder
06. juni 2001 - 21:45 #14
Her er en ide:
FInd en blok papir, sæt dig ned foran skærmen, start filmen, nu begynder du så skrive alt hvad de siger, Bagefter klipper du dem i stykker der passer i nogenlunde størrelse til undertekster, så starter du filmen forfra og klistrer så lige så hurtigt teksterne op mens de snakker.
Avatar billede bergeren Nybegynder
06. juni 2001 - 21:49 #15
Det er dit graffikkort, Det har ingen Mpeg playback dekoder, køb et ATI radeon (ikke VE) de indeholder en MPeg-2 dekoder. eller køb en seperat mpeg-2 dekoder
Avatar billede padkjaer Nybegynder
06. juni 2001 - 21:58 #16
bergeren>> kan jeg ikke købe et geforce2 eller sådan noget i stedet?

og det med papiret syntes jeg ikke er sjovt....
jeg skal sådan set bare finde en der har den på dvd for de kan rippes derfra
Avatar billede klas Juniormester
06. juni 2001 - 22:19 #17
Det med at den hakker har været oppe mange gange. fx. http://www.eksperten.dk/spm/63106
Avatar billede klas Juniormester
06. juni 2001 - 22:20 #18
btw. teamdivxdk har lavet en del subtitles mener jeg . . kan bare ikke huske deres hjemmeside
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. juni 2001 - 23:36 #19
padhjaer>>ser lige om jeg kan skaffe det...er det iorden hvis det er engelske..eller SKAL det være dansk?

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. juni 2001 - 23:55 #20
jeg fandt den! :o)...here u r .o)....fed side den her :o)...har næsten alle subtitles...dog havde de den ikke på dansk..men det må du levfe med...findes nok ikke på dansk...men anyway...her er den :o)
http://dvd.box.sk/?pid=divx&prj=subt3&zorad=datum%20desc&piece=40&zorad2=1&zorad3=all&trt=0&next=400

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. juni 2001 - 23:56 #21
du skaæl bare scrolle lidt ned..så finder du den :o)....2 versioner...tag den nederste...

/MN
Avatar billede padkjaer Nybegynder
07. juni 2001 - 00:16 #22
den skulle egentligt være på dansk :(
Avatar billede master_nemo Nybegynder
07. juni 2001 - 00:33 #23
hmm..findes nok ikke.....beklager... :o(....lidt point kan jeg da godt få *GG*..tog 100 år at finde det lort :o)

/MN
Avatar billede padkjaer Nybegynder
20. september 2001 - 19:50 #24
hm... lukker ;:)