Avatar billede jeppson Nybegynder
24. august 2007 - 11:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SQL / Access / Stored procedure / nu med semi kolon

Vi har opdateret vores server (terminal) og reinstalleret MS SQL server.

Nu har vi en Access databasen som når den tils´lutter sig SQLSERVER har et underlidt problem,:

Efter alle Stored Procedure's er der kommet ;0 eller ;1

Hvorfor det???

Beklager hvis det ikke er forklaret godt nok - men jeg har ikke så meget forstand på det!
Avatar billede terry Ekspert
24. august 2007 - 17:41 #1
"Efter alle Stored Procedure's er der kommet ;0 eller ;1"?

Where do you mean 0 or 1 has appeared?
Are we talking mdb or adp, stored proceudres arent available in mdb so I assume you mean adp!
Avatar billede jeppson Nybegynder
27. august 2007 - 00:06 #2
Yes it is in the ADP.

Sorry for the late answer - i have been out of town!
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2007 - 17:44 #3
sorry too, didnt get a mail to inform me that you had placed a comment.

I assume that you mean in the stored procedure name? If so, does it have it also in the database if you view it using Enterprise Manager?

I havent seen this problem before.
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2007 - 17:50 #4
This may be of some help
http://support.microsoft.com/kb/269824