Avatar billede liquid- Nybegynder
24. august 2007 - 09:03 Der er 8 kommentarer

Let, gratis wiki

Hej,

Jeg leder efter en let (læs: uden så meget lir) wiki, som mine venner og jeg skal bruge til at dele kode, hacks og dårlige jokes. Det vil sige den skal som minimum kunne vise kode (phpBB style er fint) og billeder.

Jeg har googlet lidt, men det er jo en jungle :-) Nogle forslag?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. august 2007 - 09:21 #1
Øh... hvad med bare at bruge et forum?
Avatar billede liquid- Nybegynder
24. august 2007 - 09:38 #2
Antyder du, at de to ting er det samme?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. august 2007 - 09:40 #3
Lidt ja.. skal du ikke bare bruge et sted hvor du kan udveksle ideer, tekster, koder, bla bla osv....

Det kan du da bare bruge et lukket forum til?
Avatar billede liquid- Nybegynder
24. august 2007 - 09:46 #4
Hvem har sagt det skal være lukket? Og er ideen med en wiki ikke at jeg tilføjer viden og en anden retter mit indlæg, hvis det er forkert eller har yderligere? Et forum kunne bruges, men det er jeg ikke interesseret i. Det andet må findes.
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. august 2007 - 09:49 #5
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2007 - 10:03 #6
jo liquid, det er rigtigt et wiki er så alle kan gøre alt også ved de indlæg der allerede er lagt ind.
Vi har en gang kørt et "wiki" fra wordPress. wiki.wordpress.org men desværre skal du nok være opmærksom på det kræver megen tid at holde orden på wiki, når alle kan gøre alt, også dem der bare vil spame og genere og rette og slette. Det blev uoverskueligt for os, så vi lukkede det ned igen.
Alligevel, held og lykke med det.
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. august 2007 - 10:08 #7
Kunne du bruge lifehacker?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. august 2007 - 15:40 #8
Lukket?