Avatar billede kim-hansen Nybegynder
23. august 2007 - 20:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Intet billed på Lcd tv med VGA kabel.

Hej Eksperter.

Jeg har købt et lcd tv med vag indgang, men jeg kan ikke få et billed på den.

omputeren siger den sender signal ud, men tvet opfatter kun der kommer et signal med 60 hz, ingen opløsning.
Har prøvet flare kabler og flere computere.

Har engang fået et sløret billed på tvet men ikke noget man kunne bruge til noget.

Nogen forslag?
Avatar billede peet-49 Novice
23. august 2007 - 20:52 #1
Du skal have styr på opløsningen på tvèt, samt have vga sat til i menuen på tvèt.
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
23. august 2007 - 20:59 #2
har prøvet med stort set alle opløsninger og farver. har haft et sløret billed på tvet, men nu kan jeg ikke få noget billed.
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
23. august 2007 - 21:15 #3
har et billed på tvet nu, men billedet er trukket ud, ikke udenfor skærmen men farverne flyder sammen.
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2007 - 07:49 #4
Mange klarer kun en opløsning på 680x480 eller 800x600 på VGA indgangen og 60Hz nogle klarer 75Hz
Avatar billede kenp Novice
24. august 2007 - 19:08 #5
hvilke tv er det? der står i manualen hvilken opløsning det skal ahve..
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
26. august 2007 - 13:46 #6
det er et prosonic tv. det er undre mig er at jeg har prøvet alle de opløsninger som grafikkortet kan levere.. fra laves til højest og flere forskellige opdaterings hastigheder, men ingen giver skarp billed. producenten siger 1360*768.
Avatar billede kenp Novice
26. august 2007 - 16:42 #7
så må du lave en reklamation over det hos bilka eller hvor du har købt det. Da du skal kunne køre det som der står i manualen, på de forskellige indgange som det forskriver. Prosonic er heller ikke at betegne som det jeg vil kalde et kvalitets LCD, billigt ja det er det.
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
27. august 2007 - 20:41 #8
ja det gør jeg. men kan sige at tvets component indgang giver et rigtig godt billed. tak for hjælpen.