Avatar billede tykke Nybegynder
23. august 2007 - 19:18 Der er 1 løsning

køb af dvd brænder hvilken

hej..
jeg er ude efter en dvd brænder..
Skal bruges til film og data.

Da jeg ikke kender ret det endnu ville jeg gerne hvide hvad man skal gå efter..?? (dáte og sådan)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
24. august 2007 - 01:41 #1
jeg går ud fra at det er et internt dvd drev/brænder du søger?
SATA dvd drev er efterhånden blevet mere og mere standard, så det ville være at foretrække i hvert fald. Så slipper man for de store tykke IDE kabler :P

Denne har jeg gode erfaringer med:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=246978