Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 18:48 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

rollercoaster tycoon 1 på XP

hej eksperten...
hvordan får ejg gamle spil som rollercoaster tycoon til at virke på xp? ... hver gang jeg starter spillet så forsvinder det og der bliver lavet en fejlrapport :S ..

håber nogen kan hjælpe en fyr med hang til gamle klassikere :D
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 19:03 #1
Prøv at hente UK-patchen herfra: http://www.atari.com/rollercoastertycoon/patches.php
23. august 2007 - 19:04 #2
... højreMusseTast på GENVEJEN - Egenskaber - kompabilitet - Vælg Win98 ell. lign... Prøv dig frem...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 19:15 #3
dr1_larry: Jeg har selv spillet, og mener ikke det trick virker. Patchen er nødvendig så vidt jeg husker..
23. august 2007 - 19:29 #4
... det lyder nok bedre ...
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 19:33 #5
amews aj -> jeg kan ik indstalere den patch da den siger jeg skal have en sprog update :S
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 19:39 #6
Det ved jeg godt nok ikke så. Sådan fik jeg min til at virke. Måske vi har forskellige versioner...
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 19:43 #7
findes der en "guld version"da?
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 19:48 #9
den siger det samme igen :(
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 19:50 #10
Hvilket sprog er din ? (Min er engelsk)
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 19:52 #11
download correct language update patch fron collercoastertycoon.com .... men kan intet finde til den gamle rollercoaster
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 19:53 #12
min er også engelsk ( selvom der står når fejlen opstår at den er svensk :S
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 19:57 #13
Nej det virker som om de gamle sider til RCT er væk.
Ok, så prøv at hente den svenske patch fra først nævnte side.

(Har forresten lige prøvet det af på min pc, og det virker ligefrem på min vista)
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 20:05 #14
wohuuuuuuu du er min redningsmand :D .. tak mester.... ! ..
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 20:05 #15
enig fedt at vista også kan køre de gamle spil :D .. er der ik noget om at man ik skal vælge home versionen af vista?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 20:08 #16
Det er den der hedder home basic, man ikke skal købe, hvis man vil have de nye vista effekter.

(Svar her, så vi kan få lukket ;))
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. august 2007 - 20:08 #17
-
Avatar billede pedeskede Nybegynder
23. august 2007 - 20:34 #18
kanon.. jeg takker :)