Avatar billede sld Nybegynder
23. august 2007 - 15:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Half-life key..

Hey.
Jeg er blevet bannet fra steam pga. cheat!
så nu kan jeg ikke joine nogen rigtige servere. Men det er jo min egen fejl! :D

Jeg vil bare gerne købe mig en ny key nu. Key'en skal indeholde at jeg stadig kommer til at kunne game DOD, Half-life, Richochet osv, igennem steam.
Og her snakker vi altså de gamle DOD, Half-Life osv. Ikke Source, og HL2 ..

Hvilket spil, skal man købe for at få en sådan key?
Send evt. et link til en EDB forretning hvor spillet kan købes!

På forhånd tak! :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. august 2007 - 15:38 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2007 - 19:11 #2
Avatar billede sexpac Nybegynder
26. august 2007 - 13:45 #3
Du skal jo bare åbne steam og købe dem denne vej...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 13:50 #4
sexpac ja det er nemt men ikke alle har den mulighed.
Er sld under 18 har han ikke den mulighed da han ikke har dankort selv.
Avatar billede sexpac Nybegynder
26. august 2007 - 18:10 #5
Han kan købe mit men jeg har alle source spilene i den... Så den ville koste mere end hvad han har behov for.... Jeg har nemlig 2 kontoer med alle source spilene hvor en af dem er med alle de gamle + source...
Avatar billede fjollerik Nybegynder
28. august 2007 - 09:58 #6
jow, som thesheriff siger, så kan det link bruges.. du kan købe den der
"Valve Complete Pack" til 79,95$ (435.65 DKK)
Det kan klart anbefales og købes via steams egen side, for så får du jo et login som kan bruges overalt, uden cd'er og manualer som kan ligge rundt omkring :)
Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 12:45 #7
lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2010 - 19:03 #8
sld hvorfor beder du ikke om svar???