Avatar billede kiileren Nybegynder
23. august 2007 - 14:39 Der er 8 kommentarer

HP Bærbar mangler drivere.

Jeg har købt en Hp Pavillion dv6000 series bærbar..
Den kom med vista basic, og jeg har ikke brudt mig om det, så her forleden formaterede jeg den ene harddisk, og efterlod den anden harddisk (recovery).

Jeg lagde XP på den, men alle drivere fungere ikke, eller kan man sige jeg har ingen. Heller ikke til netkortet, så jeg kan ikke hente nogen nye til nogen af dem.

Hvad gør jeg? Kan jeg ikke finde drivere, eller hvor kan jeg?
Og hvis der ingen mulighed er for at jeg kan bruge XP på den, hvordan får jeg så vista tilbage igen.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
23. august 2007 - 14:46 #1
Du kan finde en ældre version af din bærbar som har samme hardware på HP's hjemmeside. Download XP driverne på en anden PC, brænd dem på en CD og kør dem fra din nye PC
Avatar billede kiileren Nybegynder
23. august 2007 - 14:49 #2
Kan du ikke give et link eller sådan? Har prøvet hele dagen og har ikke kunnet finde noget derinde..
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
23. august 2007 - 14:54 #3
Nej du bliver nødt til at gå ind på HPs hjemmeside og finde en PC som har samme hardware som din.

http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html?pageDisplay=drivers

Jeg ved jo ikke hvilket grafikkort, netværkskort, etc. du har.

Det er lidt tricky, men det er bl.a. derfor man skal lytte til de folk som ikke anbefaler at man køber vista endnu,
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. august 2007 - 14:55 #4
Det er ikke tilladt at oprette dobbeltspørgsmål!

http://www.eksperten.dk/spm/793024
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2007 - 14:55 #5
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2007 - 21:42 #6
Noget nyt ?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2007 - 06:21 #7
Noget nyt ??
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2007 - 20:16 #8
Hallooooo, Still alive ??