Avatar billede kennith Nybegynder
23. august 2007 - 09:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad blev der af farveprofilerne

Hej jeg har lige købt og installeret CS3 Design standard og konstatere til min skræk at der ikke er skyggen af de farveprofiler jeg tidligere brugte der ellers var en del af CS2 som jeg desværre har slettet og derfor ikke bare kan loade dem fra. Er det kun min disk der kun har alle de amerikanske?

er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i specielt Euroscale Coated v.2 da det er den jeg altid bruger som CMYKprofil
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
23. august 2007 - 10:01 #1
Prøv at kigge under Edit / Color Settings  !!!
Avatar billede kennith Nybegynder
23. august 2007 - 10:02 #2
Det er der jeg kigger *S* jeg har kun en masse North American skrammel
Avatar billede prodic Mester
23. august 2007 - 10:08 #3
Avatar billede kennith Nybegynder
23. august 2007 - 10:25 #4
Super tak for hjælpen Prodic, havde ellers selv søgt rundt og haft ringet til Adobe. Måske du skulle få et job hos dem ;o)
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. august 2007 - 13:48 #5
Aktuelle profiler kan hentes hos ECI
http://eci.org/eci/en/060_downloads.php
Avatar billede odysseus1400 Nybegynder
26. august 2007 - 17:38 #6
Farveprofilerne ligger faktisk allerede på din computer i mappen "C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color" (Hvis du altså arbejder på pc..).. Af en eller anden grund loader CS3 programmerne ikke automatisk profilerne ind under opstart.. Men når du vil ændre farveindstillinger, kan du vælge en anden farveprofil, end dem der fra start er tilgængelige i listen, ved at vælge "Load CMYK" (under CMYK-profiler).. Du vil se, at alle dine gammelkendte profiler faktisk stadigvæk ligger der.. :)