Avatar billede bigby Nybegynder
23. august 2007 - 00:27 Der er 1 løsning

Zoom-funktionen "Resize window to fit" virker ikke

I Paint Shop kan man zoome ind på et billede med musens rullehjul, og så tilpassese vinduet samtidig, så man ser hele billedet og ngen spildplads rundt om.

Kan dette ikke opnås i Photoshop CS3? Jeg har valgt funktionen "Resize window to fit" i preferences, men det virker kun, når jeg først aktiverer zoom-værktøjet - og jeg kan slet ikke få det til at virke med musen. Når jeg drejer rullehjulet, zoomer den bare uden at ændre vinduets størrelse.

Er det en bug eller en mangel? Hvis det ikke kan løses, går jeg tilbage til Paint Shop X.
Avatar billede bigby Nybegynder
12. oktober 2008 - 00:23 #1
lukker