Avatar billede beta Nybegynder
22. august 2007 - 22:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Løse taster på bærbar

De er jer som har oplevet at tasterne på den bærbare er blevet "trætte" og slipper, har i kunne få bytte disse til nye (hvis der stadig er garanti på maskinen) eller kan man købe løse taster ?

Den bærbare er en Acer Aspire 1640Z.
Avatar billede lzs Nybegynder
22. august 2007 - 23:47 #1
Hvis der stadig er garanti på, vil jeg da helt sikkert mene at du kan få nogle nye.
Avatar billede beta Nybegynder
26. august 2007 - 13:44 #2
Jeg har snakket med Computer City hvor maskinen er købt, og de nævner at det betegnes som slidtage, selvom der stadig er garanti på. Hmmm... ?

Det er godtnok nemmere på en stationær PC hvor man blot kan udskifte tastaturet.
Avatar billede lzs Nybegynder
26. august 2007 - 15:24 #3
Tastaturet på en bærbar skulle da gerne kunne holde et halvt år IMO så det synes jeg nu ikke kan være helt rigtigt, at de siger det er slidtage.
Avatar billede beta Nybegynder
01. januar 2008 - 18:46 #4
Spg. lukkes. Ønskes point?
Avatar billede lzs Nybegynder
01. januar 2008 - 23:26 #5
Nej, dem tager du bare selv. Hvad endte det med?
Avatar billede beta Nybegynder
03. januar 2008 - 21:11 #6
Jeg er faktisk ikke kommet videre med problemet endnu - har ikke "haft tid" til at få indleveret maskinen til rep. Der er nu flere ting ud over dette som skal repereres/tjekkes.
Avatar billede lzs Nybegynder
03. januar 2008 - 21:25 #7
Ja acer har desværre aldrig haft ry for at være holdbare, men det ved du jo så til en anden gang :D Men håber du får den lavet en gang.
Avatar billede beta Nybegynder
07. januar 2008 - 00:13 #8
En af de ting som med mellemrum sker, er at skærmen pludselig bliver enten tequila-farvet, eller lime-farvet. Det er netop sket her på kort tid siden igen. Jeg har lagt et billiede op her : http://peecee.dk/upload/view/88938

Måske har du hørt/set det før ?

Programmer osv. køre videre i baggrunden, uden dog at man kan stoppe det, så der skal en kold-start til at at få det væk.
Avatar billede nadirrock Nybegynder
28. januar 2008 - 12:01 #9
Har du fundet en løsning mht din skærm? Jeg har en Acer Travelmate 2420 og samme problem. Jeg er af den opfattelse, at det er pc'en, der bliver for varm! Måske har du for mange unødvendige processor kørende mm. Jeg har fulgt flg artikel fra Eksperten og ikke haft problemet siden. http://www.pcworld.dk/art/7363?a=block&i=75