Avatar billede vwnet Nybegynder
22. august 2007 - 19:47 Der er 11 kommentarer

Fejl i XP under opstart efter formatering af HP stationær

Hey

Har formateret en HP stationær (a629.dk) og installeret en org. XP.

Første gang virkede det hele fint i ca 2 dage, hvorefter den kom en opstartsfejl efter ca 5. sek, kan desværre ikke huske fejlen.

Formaterede igen, maskinen kørte ca 1 døgn, og kommer nu med meddelsen: Windows kan ikke starte fordi denne fil er beskadiget eller mangler - windows, system32 config system.

Hvad kan jeg gøre?? Det er en maskine jeg har solgt til svigerfar, så skulle nødig i bad standings ;-)

Mvh Søren K
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2007 - 19:52 #1
Sikker er jeg ikke, men det skulle ikke undre mig at det skyldes alle de spørgsmål du ikke har lukket
Avatar billede vwnet Nybegynder
24. august 2007 - 16:22 #3
Ja det kan jeg squ da godt se - Doh - De er ved at blive accepteret ;-)

Så frem med guldkornene på dette topic.

- søren
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2007 - 16:39 #4
Avatar billede vwnet Nybegynder
24. august 2007 - 16:59 #5
Puh en smøre! Det vil ikke hjælpe mig at geninstallere fra en xp skive? Eller ved fejlen blot komme igen?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2007 - 17:16 #6
Jeg ville gi disken en gang KILLDISK http://www.helgec.dk/killdisk.html  -- herefter en frisk installation http://www.helgec.dk/xp-install.html
Husk intet netkabel monteret før du har installeret virusprogram
Avatar billede vwnet Nybegynder
27. august 2007 - 16:50 #7
Jeg prøvede at formatere igen (ikke den hurtige i xp inst men den langsommme), nu kommer den blot med en ny *.sys fil der mangles.

Er ved at prøve med en anden harddsk nu, ellers må jeg igang med killdisk.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2007 - 06:19 #8
Noget nyt ??
Avatar billede vwnet Nybegynder
06. september 2007 - 09:44 #9
Formaterede igen og isatte en anden harddisk... Indtil nu har dem kört problemfrit saa vidt jeg ved (er i östrig), men tjekker lige yderligere op pü det naar jeg kommer hjem.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2007 - 20:13 #10
Hallooooo, Still alive ??
Avatar billede vwnet Nybegynder
28. september 2007 - 09:31 #11
Jeg prøvede med en anden harddisk, det hjalp, den har ikke drillet siden!

Takker

mvh søren