Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
22. august 2007 - 19:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af nyt stort forum som tillæg til spiseforstyrrelser.dk

Hej Alle,
Vi søger i øjeblikket en freelancer som har mod på at designe et forum som tillæg til spiseforstyrrelser.dk
Jobet i sig selv giver ingen betaling men du vil blive nævnt på BagOm siden. Samt du vil kunne vælge mellem at modtage 2 biobilletter og 2 gufbilletter til Nordisk Film biograffer eller et gavekort på 100 kr. til Matas.

Vi skal bruge en færdig skabelon samt grafikfiler og CSS filer klar til brug leveret i en email. Designet skal være nemt og overskuelig. Gerne med illustrationer som enten tegninger eller billeder. Kilder skal dog oplyses til os.
Avatar billede jck_true Nybegynder
22. august 2007 - 21:49 #1
Hej
Prøv at fortæl lidt mere om hvad opgaven går ud på. Handler det blot om at omskrive i open source template eller er der mere i det?
Du må som altid gerne skrive til jcktrue på @gmail.com

Mvh.
jens chr. true
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
22. august 2007 - 22:18 #2
Opgaven er stadigvæk ledig.

Jonas Jersborg
MyMcD Systems
Avatar billede thomas_b Nybegynder
22. august 2007 - 23:15 #3
Lyder spændene...

Hvilke funktioner skal der være, tekster osv ?

Fortæl lidt mere i detaljer... evt. på mail eller MSN : man@muleen.dk
Avatar billede nikkor Nybegynder
13. oktober 2007 - 14:33 #4
Jeg har kostvaner.dk domænet hvis det skulle være interessant til jeres site lign.?

Vh Kasper

kasperjoon@hotmail.com
Avatar billede thomas_b Nybegynder
13. oktober 2007 - 14:49 #5
jonasjersborg > Hvornår høre jeg fra jer igen ?
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
31. januar 2008 - 12:14 #6
.