Avatar billede xzaboo Praktikant
22. august 2007 - 18:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at sende rapport med mail mail (fax)

Hej..

Jeg har det problem, at jeg gerne vil have sendt en rapport afsted med en mail, og når denne mail bliver sendt, bliver det gjort på en sådan måde, at den kommer afsted som en fax i stedet. MEN problemet er nu det, at når faxen bliver modtaget af andre, så kan de ikke få noget ud af at rapporten ligger gemt i et Snapshot format. Format skal derfor være som HTML, men som mange andre herinde også har oplevet, så er HTML formatet utroligt fattigt på detaljer.

Findes der ingen måde hvorpå man kunne få lavet en næsten lige så god udgave af en rapport til en mail i HTML format, som hvis det havde været i et Snapshot format ?

Mvh.
Steffen Ernesto Kristensen
Avatar billede mugs Novice
22. august 2007 - 19:08 #1
Jeg mener, at snatshot er det eneste format der beholder formatteringen. Snapshot er gratis og kan hentesw her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b73df33f-6d74-423d-8274-8b7e6313edfb&displaylang=da

Desuden mener jeg, at snapshot er en integreret del af Office-XP
Avatar billede xzaboo Praktikant
22. august 2007 - 19:25 #2
Ja, det er heller ikke noget problem med at have programmet. Snapshot er nemlig ikke den løsning jeg leder efter, og da mailen (faxen) skal sendes i et HTML format.

Lidt svært at forklare, men sådan har jeg bare fået at vide det kun kunne lade sig gøre med.. :o/
Avatar billede mugs Novice
22. august 2007 - 19:36 #3
Kan dette link give dig lidt hjælp:

http://support.microsoft.com/?id=145787
Avatar billede xzaboo Praktikant
22. august 2007 - 20:13 #4
Ser meget Interessant ud, vil jeg lige taget et kig på ved lejlighed...

Tror ikke der findes noget bedre på det område, så jeg lukker bare sagen her og håber på det bedste :)

Tak for hjælpen..
Avatar billede mugs Novice
22. august 2007 - 20:28 #5
Tak for point :o)