Avatar billede ittraffic Nybegynder
22. august 2007 - 15:52 Der er 18 kommentarer

Hvilken internet udbydere?

Hej,

Jeg skal lige have valgt en ADSL udbyder, men ved ikke lige hvad jeg skal vælge.

Så tænkte på om nogen har råd til hvilken nogen der er stabile og hvem der er billigst osv.

Jeg overvejer CyberCity eller FullRate.

Jeg bor i Randers!
Avatar billede enya Nybegynder
22. august 2007 - 16:12 #1
Ville nok starte med at tjekke om disse udbydere dækker din bopæl -mener man kan det på deres hjemmesider: http://www.fullrate.dk/ og http://www.cybercity.dk/
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
22. august 2007 - 22:22 #3
ved ik om de levere i randers. men hvis du har kabeltv fra tdc kan deres webspeed helt klart anbefales..

med hensyn til cybercity har jeg kun hørt kritik om dem og deres kundeservice..

har haft webspeed i 3 år og er lykkelig :)
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
22. august 2007 - 22:28 #4
ellers så er der http://www.elro.dk/
De ser faktisk fornuftige ud når det kommer til priserne .
Avatar billede enya Nybegynder
22. august 2007 - 22:30 #5
Er også godt tilfreds med TDC's Webspeed. Men ikke med prisen, som er rimelig høj.. :(
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
22. august 2007 - 22:40 #6
enya < prisen er faldet en del på den senere tid og lige nu har de fx nogle kanon gode tilbud som gør at man kan oprette og kun betale det halve indtil januar mener jeg det er..

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=9568

2mbit for kun 134 om måneden? det er da billigt :)
Avatar billede enya Nybegynder
22. august 2007 - 22:45 #7
>jonasjersborg: Jeps, er blevet billigere. Men tilbuddet gælder jo kun nye kunder og ikke dem, som allerede har det.
Den hastighed du nævner, betaler jeg 339,- pr. mdr. for :(
Avatar billede enya Nybegynder
22. august 2007 - 22:51 #8
Det var noget vrøvl.. Har faktisk 2048/512 kbit/s for 339,- pr. mdr.
Avatar billede ranglen Nybegynder
22. august 2007 - 22:51 #9
når man kan få tdc adsl 15mbit til 399kr, hvem gider så webspeed?
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
22. august 2007 - 22:54 #10
rangel < med adsl kræver det du har fastnet hvilket koster ca 130 kr. om måneden selvom du slet ikke bruger det.. vi har IP og spare maange penge :D
Avatar billede enya Nybegynder
22. august 2007 - 23:17 #11
jonasjersborg & ranglen: Håber ikke vores meningsudvekslinger vildleder ist. for vejleder ittraffic..
Avatar billede ranglen Nybegynder
22. august 2007 - 23:21 #12
fastnet behøver man ikke, men en basislinje, som de vil have 40kr for pr måned

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5323
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
02. oktober 2007 - 10:41 #13
Har haft Fullrate siden juni 2006, og efter nogle indkøringsproblemer de første måneder, har denne løsning fungeret fortrinnelig.  Ved overgang til Fullrate, opsagde jeg fastnet telefon, og bruger kun IP telefon, som, efter nogle inkøringsproblemer, nu har kørt rigtig fint det sidste år.

Med Fullrate, betaler jeg ikke ekstra for basislinje. Det er måske med i prisen.

Har dog valgt at bruge Unotel som leverandør af IP telefon, da jeg syntes at Fullrates priser var for høje. Det krævede at jeg havde en egen IP-router (Sipura 2100), men denne havde jeg forinden, og den kører fint.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
02. oktober 2007 - 11:20 #14
Se webspeeds priser her: http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_inet_pris
De er faktisk blevet ret billige :-) Jeg selv kører med Bredbånd City fra TDC 15360/1024 kbit/s det er dælme noget der virker :-) Jeg bor i øvrigt også i Randers.

Fullrate kunne ikke levere mere end 2048 kbit/s hos mig, og det syntes jeg ikke er nok
!!
Avatar billede enya Nybegynder
10. oktober 2007 - 16:13 #15
>ittraffic: Har du fundet ud af noget..?
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 15:49 #16
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 17:32 #17
Mon ikke det er lukketid her...?
Avatar billede enya Nybegynder
01. april 2008 - 04:12 #18
Lukketid..?