Avatar billede jay Nybegynder
22. august 2007 - 11:27 Der er 1 løsning

T5250 vs. T7100

Hej folkens

Jeg går og kigger på laptops, og er derigennem faldet over et spørgsmål, som jeg ikke har formået at få besvaret ved at google rundt på nettet (i hvert fald ikke endnu).
Forskellen på de to Intel Core 2 Duo processorer:
1) T5250 (1,5 GHz, 667 MHz, 2 MB L2-cache)
2) T7100 (1,8 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)

Jeg er efterhånden blevet overbevist om at de begge bygger på Santa Rosa platformen, er dette korrekt?

Hvor stor er forskellen på de to processorer, og hvor stor betydning vil det have for strømforbruget, og dermed batteritiden?
Avatar billede jay Nybegynder
23. januar 2008 - 13:01 #1
lukker... Jeg er dog blevet lidt mere i tvivl (eller måske bare klogere). Synes jeg har læst mig til at Santa Rosa er 800 Mhz FSB, og derfor kan T5250 jo ikke være en Santa Rosa.