Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
22. august 2007 - 08:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike server går ned efter noget tid, hvorfor?

Hej exp'er!

Jeg har installeret min server med Steams's
Windows HLDS Update Tool

Og det virker som om jeg har installeret det rigtigt, for når jeg starter min server, så virker den!
Problemet er bare at efter den har kørt i nogle timer (nogle gange flere dage) så kommer windows og siger at den blev nød til at lukket programmet... Jeg ved simpelthen ikke hvorfor den gør det, ved i noget om hvorfor?

Jeg har virkelig brugt meget tid på at lave en server og finde ud af en masse ting til Counter Strike og spurgt om mange spg ang. counter strike her på exp, så det vil være lidt synd hvis windows er mit eneste problem nu :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2007 - 20:11 #1
CS servere kører bedst på Linux :)

Sikker på det ikke er et hardware relateret problem?
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
23. august 2007 - 12:10 #2
Altså.. det ved jeg ikk..
Min gamle server laggede når folk joinede mit spil.. så købte jeg en ny/brugt computer af en ven.. men han glemte og give mig cd'er til skærmkort og lydkort med.. så den køre bare uden det, men skal det så være installeret ?

Og uhh-ha.. jeg har aldrig brugt Linux før :P det tør jeg slet ikk rode mig ud i hehe
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
26. september 2007 - 10:51 #3
Jeg tror det er et hardware problem som du sagde ^^
smider du ikk svart ? :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2007 - 12:41 #4
ok :)