Avatar billede olidrengen Nybegynder
21. august 2007 - 22:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer strejker ved trådløst med password.

Som sagt i overskriften strejker min computer når jeg har password på mit trådløse.

Det er ikke det trådløse der er noget galt med for min kærestes com laver ingen problemer.

Jeg kan sagtens komme på nettet når jeg tænder computeren, men efter noget tid (1-3timer) vil den ikke mere.
Der står at den stadig har forbindelse til det trådløse, men kan bare ikke komme nogle veje. -heller ikke ind i opsætningen for den trådløse.

Køre med xp og bruger xp's "trådløse program".

Hva er galt? -det er ved at drive mig til vanvid.

PS. hvis jeg ikke har password på, laver den ingen numre overhovedet, der kan den være på i mange dage...
Avatar billede olidrengen Nybegynder
21. august 2007 - 22:54 #1
Og så lige...
...På forhånd tak...
Avatar billede olidrengen Nybegynder
22. august 2007 - 00:14 #2
Nu har jeg lige siddet og leget lidt med det, og det spasser nu også selvom jeg ikke har password på.

Nå, men det må være min computer, for andre kan som sagt godt komme på nettet når min står af...

Der må da være nogen som har den gyldne nøgle til nettet...
Avatar billede olidrengen Nybegynder
22. august 2007 - 19:11 #3
come on, der må sgu da være nogen der ved noget?
Avatar billede olidrengen Nybegynder
06. april 2008 - 12:12 #4
nå, nu har jeg solgt computeren...