Avatar billede william79 Nybegynder
21. august 2007 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser ikke de rigtige ikoner i explore.

Uden rigtig nogen grund er mine ikoner forsvundet, den viser bare det ikon for de filer man normarlt ikke kan åben.
Det drejer sig om: Drev, Filmappe, Internetgenvej, Mappe, URL:FTP og URL:HTTP
Alle andre filertyper viser den fint nok :)

De ting kan jeg se inde under mappeindstillinger filtyper.
Jeg kan også når jeg vælger avancert se at de rigtige ikoner er valgt der. Prøvet også bare at vælge nogen andre, men skete ingen ting.  min dll file med de ikoner fylder 8,07 MB skulle også passe.
Har også prøvet systemgendanelse et par dage tilbage. hjælper heller ikke.

Det er XP pro jeg køre med.
Avatar billede thov Forsker
22. august 2007 - 01:49 #1
Avatar billede william79 Nybegynder
22. august 2007 - 11:11 #2
Hjalp ikke...

Det der skulle til var lidt fjenstyring med remote desktop så kom de alle til at virke igen...
Avatar billede william79 Nybegynder
22. august 2007 - 11:28 #3
...