Avatar billede flaperman Nybegynder
01. december 1999 - 13:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Faktura fra SacndicNetPay, AllAdvantage eller noget andet....

Hvis der er nogen, som har en faktura, hvor de har modtaget penge fra et "Tjen penge mens du surfer"-firma, så vil jeg gerne have en kopi, da jeg skal bruge den til at overbevise mine de gamle om, at jeg skal have fast forbindelse....

Send mig en mail på: Flaperman@hotmail.com

Jeg kan ikek give nogle point for dette, da jeg lige har brugt dem allesammen
Avatar billede getalife Nybegynder
02. december 1999 - 22:35 #1
Man kan godt have minus ;o)
Så vidt jeg ved...

Jeg har desværre ikke en faktura :o(
Avatar billede svend21 Nybegynder
11. december 1999 - 22:13 #2
Ang. Scandicnetpay, er det ikke noget firma som Eksisterer mere de var alt for langtid til at Få lavet de skide reklamer, så det kan du godt droppe også lige med at du får plus det tror jeg ikke du skal regne med, fordi de fleste giver kun op til 40 timers surfe tid, så hvis du surfer under det så er det okay, men ellers kan det ikke betale sig, jeg bruger gotoworld et Amerikansk Firma, og der får jeg lige sådan at jeg får betalt Halvdelen af min regning
Avatar billede flaperman Nybegynder
12. december 1999 - 00:16 #3
:(
Avatar billede koep Nybegynder
13. december 1999 - 02:56 #4
Man kan ikke have minus på sin point konto
Avatar billede flaperman Nybegynder
13. december 1999 - 09:37 #5
svend21: Kan du så ikke sende mig en kopi af det, som du modtager fra gotoworld?
Avatar billede robse Nybegynder
05. januar 2000 - 00:24 #6
Jeg har en check fra Spedia som findes på http://homes.arealcity.com/tjenpenge/check.html. Det er for 1 måneds brug.

Besøg min Tjen Penge side på
http://homes.arealcity.com/tjenpenge

$$$$$
Avatar billede robse Nybegynder
05. januar 2000 - 00:26 #7
SORRY !!!

Det er selvfølgelig uden punktum tilsidst.

http://homes.arealcity.com/tjenpenge/check.html
Avatar billede jepper Nybegynder
22. januar 2000 - 21:35 #8