Avatar billede anderz Nybegynder
06. juni 2001 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brugerdefineret formular og Visual Basic

Hej

Jeg sidder med et regneark hvor jeg gerne ville åbne den brugerdefinerede formular (Data/Formular..) via en makro og første gang jeg optog makroen, virkede den fint men siden da har den ikke virket! Kommandoen var ActiveSheet.ShowDataForm, men som sagt virkede den kun første gang.  HJÆLP!  :o(
Avatar billede gonzoo Nybegynder
07. juni 2001 - 08:17 #1
Du skal også markere koloneoverskriften med din makro feks.
Range(\"A1\").Select
    ActiveSheet.ShowDataForm
Avatar billede anderz Nybegynder
07. juni 2001 - 08:52 #2
OK, det virker, men det kræver at jeg står/tabellen starter i enten a1, a2, b1 eller b2. Kan tabellen ikke starte andre steder i arket?
Avatar billede gonzoo Nybegynder
07. juni 2001 - 10:06 #3
Du kan prøve, teoretisk kan tabellen starte på hele arket men jeg er ikke sikker :-) gonzoo