Avatar billede marraffay Nybegynder
21. august 2007 - 00:50 Der er 14 kommentarer

2 brugere på Eksperten til en person.

Jeg er blevet gjort opmærksom på at jeg ikke kan have 2 brugere herinde og vil derfor gerne have spærret min gamle konto. Det skete med mit skifte til en ny computer. Jeg havde stilt et spørgsmål på min gamle computer og da jeg skulle tjekke op på det på min nye computer, havde jeg glemt mit kodeord. Jeg fik så Eksperten til at sende mig mit kodeord på min mail, men eftersom det er en gammel mail adresse er den OGSÅ blevet spærret. Så jeg så mig nødsaget til at oprette ny bruger med en ny mail. Det drejer sig om konto "yaffar" (den gamle) og "marraffay" (den nye).

Jeg vil gerne deaktivere den gamle hvis det er muligt.

på forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2007 - 08:47 #1
Du har åbne spørgsmål på den gamle bruger, og som jeg tolker reglerne, er det den nye bruger der er ulovlig.
Så var det ikke omvendt: deaktivere denne og få admin til at rette din mailadresse på yaffar, så du kan få tilsendt link og få rettet det password du ikke kan huske?
Avatar billede marraffay Nybegynder
21. august 2007 - 12:28 #2
Jo, for mig er det hip som hap. Jeg vil bare gerne have en bruger herinde med min nye mail adresse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2007 - 12:47 #3
Ja det er op til dig selv, du fik bare lige mit syn på sagen ;)
Avatar billede marraffay Nybegynder
21. august 2007 - 14:51 #4
Jamen jeg vil gerne beholde min nye bruger og få slettet den gamle.
Avatar billede snowball Novice
28. august 2007 - 22:11 #5
Brugeren "yaffar" er hermed blevet deaktiveret sådan så du kun har 1 bruger.

Snowball / Admin
28. august 2007 - 22:22 #6
<snowball>: Ka' du i samme forbindelse æde/slette min rigtige gamle konto [larry] - jeg har selv forsøgt flere gange, men den bliver hængende. Jeg vil nemlig - snart - omdøbe min nuværende konto [dr1_larry] til [larry], - se i min profil - men det ka' jeg jo ikke få lov til da den stadig findes *S* ...
Avatar billede snowball Novice
28. august 2007 - 23:20 #7
dr1_larry: Vi sletter ikke brugere - især ikke når de har deltaget aktivt på Eksperten -  og jeg har heller ikke mulighed for at ændre dit brugernavn, desværre.
28. august 2007 - 23:28 #8
... jeg kunne selvfølgelig smutte over til at bruge [larry] igen men så 'mister' jeg jo forbindelse til alle min tråde + point ved [dr1_larry] kontoen... og point mm. ka' jo ikke overføres...
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2007 - 17:27 #9
snowball>

Man kan aendre brugernavn som pro.

Reglen om kun en bruger er tidligere blevet fortolket som kun en aktiv bruger.

Kunne vores connection til TV verdenen:
  - deaktivere dr1_larry
  - aktivere larry
  - koebe pro til larry
  - rename larry til old_larry
  - deaktivere old_larry
  - aktivere dr1_larry
  - rename dr1_larry til larry
?
Avatar billede snowball Novice
29. august 2007 - 19:27 #10
arne_v: Det er korrekt (selvom jeg dog aldrig har syntes specielt meget om fremgangsmåden ;))
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2007 - 19:53 #11
Den med at aktivere og deaktivere er blevet misbrugt ved forskellige lejligheder.

Men den her brug er nok mere ukontroversiel.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2007 - 19:54 #12
dr1>

Har du overvejet brugernavn tv_larry, saa daekker du jo ligesom alle TV kanaler.
30. august 2007 - 08:03 #13
<arne_v>: Den var faktisk meget go' *S* - det skal jeg lige checke op på ...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. september 2007 - 03:08 #14
*GGG*