Avatar billede lone_a_p Praktikant
20. august 2007 - 20:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Var det en orm

Kære eksperter,

Jeg modtog et link i en samtale, som jeg kom til at trykke lidt for hurtigt på ... øvøv!

Der stod:

Search finder: Love Shops gæstebog *link*
Flere resultater...

Jeg har fjernet linket for at der ikke er flere der skal trykke på det.

Nogen der ved om det er en orm, der har sneget sig ind, og hvordan jeg fjerner den? Jeg rev net-kablet da jeg opdagede det var et link jeg ikke skulle have trykket på, men ved ikke om det var hurtigt nok. Siden nåede ikke at loade, men det var dog i gang.

Nogen der kender noget til dette?

Mvh Lone
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
28. august 2007 - 09:41 #1
Tror ikke du har grund til større bekymring, hvis du tænker på den orm som der, i den senere tid, har været tale om i forbindelse med messenger så virker den ved at komme op og fortælle dig at en har tilføjet dig til dennes kontakt liste og om du vil tilføje denne person, lad derfor være med at acceptere folk du ikke kender.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
28. august 2007 - 22:45 #2
ok, dette har jeg ikke gjort.

jeg lukker spørgsmålet igen, da det ikke umiddelbart ser ud, som om den har skabt nogen form for ravache :)

mikkel> vil du smide et svar, så får du point for din kommentar :)
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
29. august 2007 - 08:59 #3
Kommer her :)