Avatar billede crabber Nybegynder
20. august 2007 - 13:08 Der er 2 kommentarer

Windows 2000 Server VS Vista problem?

Jeg prøver på at få kontakt til en server med windows 2000 installeret.

Jeg kører selv med Windwos Vista og jeg kan godt finde IPen på serven og komme ind på den, men jeg kan ikke se nogle drev eller printerer. Serveren er sat rigtigt op for vi ahr 2 andre XP maskiner som kører perfekt, men jeg kan alså ikke få lov at se drevne og printerene.

Nogen som har en forklaring på dette og son kan hjælpe mig med at på forbindelse.

Mvh Casper Andersen
Avatar billede kenp Novice
20. august 2007 - 18:44 #1
Du har selvføglelig kontrolleret firewall indstillinger på din vista? for jeg har ikke nogle problemer her.
Avatar billede crabber Nybegynder
21. august 2007 - 09:18 #2
Jeg har nu prøvet kigge lidt på windows firewall og min egen AVG firewall, men jeg kan ikke se hvad der skulle blokere. Har du nogen ide om hvad det kunne være?