Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
18. august 2007 - 14:53 Der er 6 kommentarer

Hjælp til Joomla

Jeg har et site med joomla installeret, og sidder og nørkler lidt med det. Mit problem er at jeg ikke kan ændre den hvide baggrund til en billed baggrund ? Nogen der har løsningen ?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. august 2007 - 14:58 #1
Du skal ind i CSS  for den template du bruger og anvende billedet.
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
18. august 2007 - 15:09 #2
ok der er jeg nu, og der står #ffffff som er hvid, hvad skriver jeg så for at bruge et billede der f.eks hedder aqua.jpg ?
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
18. august 2007 - 15:11 #3
aaahhh, nu fik jeg ændret farven i selve templatet, men jeg vil have ændret farven UDEN om ?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. august 2007 - 15:18 #4
ja så skal du i CSS angive stien til det billede du har som normalt ved CSS.
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
18. august 2007 - 19:10 #5
fandt ikke ud af det. Hvor skal jeg skrive stien, og ligger min baggrund det korrekte sted ?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
18. august 2007 - 21:54 #6
i din CSS skal du skrive background-image: url(images/bg.jpg); hvor url() skal være stien til dit Baggrunds billed