Avatar billede jazoomy Nybegynder
06. juni 2001 - 14:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

To diskettedrev i windows 98

Jeg har lige sat et ekstra disketedrev i min computer. Det kan det også godt finde i DOS men i windows viser den stadig kun drev A:
Hvad gør jeg????
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 14:54 #1
Kan du ikke prøve at søge efter ny hardware?
Avatar billede jazoomy Nybegynder
06. juni 2001 - 14:59 #2
Det har jeg prøvet men den finder ingenting!

MVH JazOOmy
Avatar billede sasdk Nybegynder
06. juni 2001 - 15:00 #3
prøv at tilføj hardware manuelt så... du kan bare vælge det på en liste, og så tilføje et diskette drev
Avatar billede makse Nybegynder
06. juni 2001 - 15:21 #4
Prøv følgende.
Gå ind i systemegenskaber. Slet diskettecontrolleren og gentstart.
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. juni 2001 - 15:42 #5
Jeg tror, at du skal via BIOS\'en for at få den til at finde det nye drev.
Afhængig af hvilken BIOS du har skal du trykke Delete, Esc, F1 eller lign. under  opstart.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
06. juni 2001 - 17:30 #6
Ja, hvis ikke den er slået til i bios, kan windows ikke finde den. Efter det er gjort skulle den selv finde den under opstart. :)
Avatar billede perth1893 Nybegynder
07. juni 2001 - 21:27 #7
???

Virkede det???
Avatar billede rickypriv Nybegynder
07. juni 2001 - 23:23 #8
Lad ham nu lige få lidt tid til at vende tilbage med det.. :)
Det er jo ikke sikker at han har tid lige nu.. kender det selv.
Avatar billede jazoomy Nybegynder
08. juni 2001 - 09:20 #9
Jeg går ikke på internetet på computeren derhjemme så der kan godt gå lidt tid før jeg kommer til igen. Der fro ventetiden. Hvorfor kan jeg ikke give makse point? Det var rigtigt det han skrev. Super!!!
Avatar billede rickypriv Nybegynder
08. juni 2001 - 09:35 #10
Fordi han ikke har \"svaret\" endnu.. ;)
Avatar billede makse Nybegynder
08. juni 2001 - 09:51 #11
Du får lige et svar så. :)