Avatar billede alexi Praktikant
17. august 2007 - 21:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved streaming.

Hver gang jeg prøver at streame noget kommer den her fejlmeddelelse:

"Windows Media Player kan ikke afspille filen, da den angivne protokol ikke understøttes. Hvis du har indtastet en URL-adresse i dialogboksen Åbn URL-adresse, kan du prøve at anvende en anden transportprotokol, f.eks. "http:" eller "rtsp:"."

Jeg kan så trykke Ok eller Hjælp. Hjælp knappen er til ingen nytte.

Nogen forslag?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2007 - 06:41 #1
Avatar billede alexi Praktikant
18. august 2007 - 11:55 #2
Vejmand: Der er ikke andre muligheder? Jeg vil nemlig helst ikke af med mit mediebibliotek.
Avatar billede michael2690 Nybegynder
12. december 2007 - 00:43 #3
Dette virkede for mig,

To rename the Player networking information folder

1.
Close Windows Media Player. (To do this, on the File menu, click Exit.)

2.
Click Start, and then click Run.

3.
In the Run dialog box, type the following (exactly as shown):

%UserProfile%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Media

This step opens the following folder on your computer:

SystemDrive:\Documents and Settings\UserProfileName\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Media

4.
In this folder, rename the folder 10.0 to 10.0.bak. For more information about renaming folders, see To change the name of a file or folder.

5.
Start the Player and try to stream the content again.
Avatar billede alexi Praktikant
12. december 2007 - 17:45 #4
michael2690: Mange tak! Det virkede.
Avatar billede alexi Praktikant
12. december 2007 - 17:46 #5
fgf
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2007 - 18:24 #6
alexi >> Hvorfor tar du pointene tilbage, når michael2690's løsning virkede???
Normalt bér i den situation om et "Svar" fra hjælperen, så vedkommende kan få sine velfortjente point....
Avatar billede alexi Praktikant
12. december 2007 - 19:26 #7
Undskyld. Men jeg kan ikke helt finde ud af det her system.

Er det for sent af give ham dem?
For selvfølgelig skal han have dem.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2007 - 20:33 #8
Det kan du nå endnu. Du opretter bare et nyt spørgsmål, hvor du skriver:

Point til michael2690
Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/792232

Og derefter linker du til spørgsmålet i en kommentar i denne tråd, så skal michael2690 nok finde det.  :-)
Avatar billede alexi Praktikant
13. december 2007 - 18:39 #9
Så er den oprettet.

http://www.eksperten.dk/spm/810335

Så må du lige poste et svar michael.