Avatar billede ekki Nybegynder
17. august 2007 - 20:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nintendo Wii på nettet via Stofanet?

Hej!:)
Jeg har fået mig en Wii og har fået købt mig en lan adapter(Usb omformer til netstik) og nu ville jeg jo hjertens gerne have den på nettet .. men her kommer problem så jeg har supersize og der kan man ikke tilmelde always-on mac adresser (ellers kunne jeg tilføje wii'ens adresse) dette ringede jeg så til stofas tekniske afd. hvor en gut sagde at det kunne han gøre for mig hos dem, det gjorde han så uden resultat. Jeg har logget af på computeren når jeg prøver. Er der nogen der har haft samme problem eller har en idé til en løsning?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
18. august 2007 - 09:15 #1
Uden at være kunde ved Stofa, mener jeg at man ud fra deres hjemmeside kan læse, at hvis du vil have flere maskiner på, skal du have en "Familie-opkobling". Har du dette?
Avatar billede superrob Nybegynder
18. august 2007 - 12:49 #2
Hmm har du en router?
En router vil give dig adgang til at dele dit internet ud og dermed give extra ardresser.

Har selv on Wii og 5 computere på det samme TDC bredbånd som rigtigt kun kan have 2 computere.
Avatar billede ekki Nybegynder
18. august 2007 - 18:00 #3
Har faktisk lige købt familie opkobling så det er slået til nu men det virker stadig ikke :(.. har lidt en mistanke om at det er fordi når en ny enhed skal på stofan, skal den logge på og det kan wii'en nok ikke finde ud af ?
Avatar billede superrob Nybegynder
19. august 2007 - 00:27 #4
prøv nu som jeg siger og anskaf en router ;)
Avatar billede tlaursen Nybegynder
19. august 2007 - 02:55 #5
Kan man ikke også vælge at have en forbindelse hvor der ikke skal logges på? Det mener jeg at have set ved en der havde Internet via Stofa. En indstilling når man logger på internettet.
Avatar billede ekki Nybegynder
19. august 2007 - 21:53 #6
Jeg ringede igen igen igen til teknisk support og vi fandt ud af at det var fordi wiien udsendte 2 ip'er og derved ikke kunne få tilladelse til at logge på en tekniker fiksede det med noget hurlumhej derinde som jeg ikke har forstand på :)
men tak for hjælpen begge 2 ;)
Avatar billede KimK1703 Nybegynder
03. august 2010 - 21:33 #7