Avatar billede saaw Nybegynder
17. august 2007 - 18:34 Der er 15 kommentarer

Kan ikke se andre på webcam

Hey.

Min kæreste har en problem med hende msn. Hun kan ikk se andre på msn via deres Webcam, men man kan nemt se hende?
Hvad kan man gør for at det virker ?
Avatar billede nva Praktikant
17. august 2007 - 19:02 #1
Måske noget med firewall - Zonealarm ? Forskellig version af Msn?
Avatar billede saaw Nybegynder
17. august 2007 - 19:10 #2
Hun har ikke zonealarm, hun har msn live, ligeså alle andre og mig selv.
Det er lige meget hvad for en computer hun sidder ved, så vil den bare ikke vise andres webcam
Avatar billede enya Nybegynder
17. august 2007 - 19:17 #3
Har du tjekket hendes indstillinger for webcam i MSN..?
Avatar billede saaw Nybegynder
17. august 2007 - 19:31 #4
Ja.. Det er det samme som ved min.
Avatar billede enya Nybegynder
17. august 2007 - 19:38 #5
Det lyder lidt "mystisk".. Har desværre ingen gode råd så..! :(
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
29. august 2007 - 11:45 #6
er hendes messenger på et tidspunkt blevet patchet hvor man bevist eller ubevist har fravalgt noget vedr. webcam?

...i så fald prøv at afinstaller og installer messenger forfra, eller kør patchen igen.
Avatar billede saaw Nybegynder
29. august 2007 - 12:39 #7
Nej det vil jeg ikke mene.. For det er lige meget hvad for en computer hun sidder ved..

Om det er min, skolens, hendes egen, hendes mors comp osv.. Så virker det ikke på hendes msn.. :S
Avatar billede enya Nybegynder
25. september 2007 - 18:41 #8
>saaw: Har du fået det til at virke...?
Avatar billede saaw Nybegynder
27. september 2007 - 15:31 #9
Tjah.. På en måde.

Min kæreste har fundet ud af at man godt kan se hende hvis modparten ikke sætter sin cam i gang.. :S Hvis i forstår hvad jeg mener med det.

Så det er både godt og ond..
Avatar billede nva Praktikant
28. september 2007 - 07:54 #10
Jeg fandt disse 3 løsninger:

I had the same problem, but i resolve doing this:

Unistall Windows Live Messenger
Erase the installation folder and this (XP): .\Documents and Settings\All Users\WLinstaller (or something that begins with WL and sound like that)
in Vista is in .\ProgramData\
REBOOT: REALLY IMPORTANT, I DID IT WITHOUT REBOOT AND DIDN'T WORK
After reboot, reinstall.
And everything's done.
Good luck!

og denne:

I had same problem on my Xp sp1 when had msn 7.5 and when wanted sign up told me need to upgrade. unfortunately sent me to www.get/live.com/messenger setup file is 18 Mbs and same problem as you people, i could be seen and heard but i couldnt see other.
just yesterday i found original same version windows live messenger (setup file 16 Mbs) on microsoft site and surprisingly that version 8.1.0178 WORKING!

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sr&FamilyID=d78f2ff1-79ea-4066-8ba0-ddbed94864fc

og så endelig:

Skift land på din msn-konto

Måske er du heldig at 1 af dem virker :)
Avatar billede enya Nybegynder
27. oktober 2007 - 19:27 #11
Er det ikke lukketid..?
Avatar billede enya Nybegynder
29. november 2007 - 23:15 #12
Hvad med lidt respons her...???
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 15:48 #13
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 17:31 #14
Mon ikke det er lukketid her...?
Avatar billede enya Nybegynder
26. april 2008 - 06:00 #15
?????????????????????