Avatar billede sevelsted Nybegynder
17. august 2007 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af køler

Hej Eksperter

Jeg leder efter et sted hvor de sælger kølere til bærbarer computerer.

Ikke en ekstern køler, men intern.

Er der nogen som kender nogle steder ?
Avatar billede tgv Nybegynder
17. august 2007 - 14:46 #1
Jeg tvivler på du kan få en intern køler til din bærbar udover (hvis du er meget heldig) gennem det firma bærbaren kommer fra! Disse er jo ofte specialtbyggede til netop bærbarens design.
Avatar billede peet-49 Novice
17. august 2007 - 16:03 #2
Prøv at ringe til Michael her:
Bærbar.com
v/Michael Nielsen
Vingårdsgade 15
9000 Aalborg
Tlf. 98136516
Avatar billede sevelsted Nybegynder
13. november 2007 - 20:57 #3
Jeg fandt en køler i kina, fået den tilsendt, sat i og det dur bare, jeg fandt et nummer på den "køleren" da jeg pillede den ud, og søgte så bare på google :-)

Ellers tak for hjælpen, desværre ingen point, men god karma til jer bægge ;-)

Sevelsted
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2007 - 08:46 #4
Du fik ikke ringet til Michael så?