Avatar billede RJFreelance Praktikant
17. august 2007 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brænderprogram til mp3

Hejsa
Jeg står og skal brænde min cd samling ud. Har det meste af den på computeren som mp3, som sikkerhed, hvis mine cder skulle blive stjålet eller sådan. Men nu har jeg får et lidt pladsproblemer og vil derfor brænde dem ud som lydcder igen.

Men hvilket program skal jeg bruge? Jeg kan huske at jeg læste at Nero burning rom havde nogle problemer med at brænde mp3 på et tidspunkt, er det stadig gældende? Og i så fald hvilken version skal jeg have fat i for at det virker?

På forhånd tak
Avatar billede fommy Nybegynder
17. august 2007 - 14:26 #1
Hvis du i forvejen har din CD samling som originaler, er det vel ikke nødvendigt at brænde dem ud..
Men du kan vel prøve www.cdburnerxp.se
Avatar billede tgv Nybegynder
17. august 2007 - 14:29 #2
Nero har absolut ingen problemer med at brænde mp3.. ellers kan du jo bare bruge den indbygede funktion i wmp?
Avatar billede RJFreelance Praktikant
01. januar 2009 - 23:30 #3
Nå lukker.. Fandt vidst ud af det..