Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juni 2001 - 13:53 Der er 1 løsning

LJWeb : Fjernarbejde søges

Ja, det er på tide at springe ud af busken og mere målrettet søge ny arbejdsgiver.
-----

Iderig, kyndig og professionel Internet Udvikler søger nye græsgange indenfor udvikling/programmering, coaching, konsulentarbejde m.m.

Jeg har flere års erfaring indenfor Internet programmering, optimering og design. Jeg startede på nettet for snart 7 år siden og har lige siden arbejdet først med simpelt design til siden større e-commerce sider for verdensomspændende virksomheder. Senest sidder jeg i en ledende stilling for Sydthy-Data ApS hvor min største opgave har været som ekstern konsulent på OnCable.dk (Tele Danmark KabelTV). Jeg har arbejdet professionelt med Internet relaterede produkter i over 3 år.

Jeg er meget interesseret i nye opgaver indenfor branchen, gerne med Internet Handel, Portaler m.v. Jeg er meget ambitiøs og sigter højt kompetancemæssigt og håber på at i vil støtte i min videre udvidelse af kompetance området. Jeg begynder i september Merkonom uddannelsen i Markedsføring og fortsætter mit Datanom kursus. I fremtiden satser jeg på at kunne studere en MBA/E-Business der er en Masters uddannelse i USA.

Jeg forventer inden 1. juli at forlade Danmark til fordel for Japan - dette besværliggører en del min søgning af arbejde. Jeg håber at finde en virksomhed der accepterer fjernarbejde (har arbejdet med fjernarbejde siden februar) eller har aktiviteter der henvender sig til en af Asiens største markeder. Jeg er interesseret i fast arbejde eller kontrakt arbejde i et specificeret antal timer i ugen. Du vil finde mig meget fleksibel.

Ring til mig på 86289580 eller 28451240 og tag en snak med mig om vores fælles fremtid.

Mit C.V. på eksperten : http://www.eksperten.dk/job/cv/vis.phtml?id=641

/ Lars
www.ljweb.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. juni 2001 - 03:13 #1
!