Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
16. august 2007 - 18:29 Der er 8 kommentarer

bærbar slukker af sig selv

Jeg har et problem med min acer bærbar travelmate 243xc efter at jeg ville instalere windows på slukker den når der er ni min tilbage af instalatione som om der er strøm afbrud nåå tænkte jeg jeg prøver så at rense blæser ved cpu og fuck den var støvet men nu er den helt ren og den slukker stadig ved ca ni min tilbage af instalationen hmm hvad kan det være har prøvet andre ram og hardisk uden resultalt har i en ide
16. august 2007 - 19:06 #1
....... her er de manglende tegn ........ *S*

Det virker stadig som er Varmeproblem !

http://www.ultimatebootcd.com/download.html - der er alverdens HARDWARE test programmer ...
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
16. august 2007 - 19:51 #3
Jeg kan ikke aceptere dem jeg ved ikke helt hvorfor at jeg ikke acepterede dem den gang
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
16. august 2007 - 19:54 #4
nå det kan jeg så godt alligevel
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
16. august 2007 - 19:58 #5
jeg prøver lige den boot cd når den er downloadet men kan cpu have taget skade når den har været for varm
20. august 2007 - 19:50 #6
(Har du været igang?)
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
21. august 2007 - 07:25 #7
Nå nu har jeg prøvet lidt men uden held så den ryger sku ud men tak forhjælpen smid et svar så får du point
21. august 2007 - 07:51 #8
Ping...
(Det var et [svar]...)