Avatar billede amian Nybegynder
16. august 2007 - 17:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

analog video til pc

Hvordan får man en optagelse fra et analog kamera ind på sin pc så man kan brænde på en dvd?
Jeg er ikke indehaver af en dvd optager så dette er ikke en mulighed.
Skal man bruge et specielt program til sådan en proces??
16. august 2007 - 18:05 #1
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article127 - der skal nok også være andre guides...
Avatar billede amian Nybegynder
16. august 2007 - 18:17 #2
I den artikel skal man ha´ et nyt tv kort installeret, og det vil jeg helst undgå da vi er flere forskellige der skal ha´ lavet gamle film om.
Kan man ikke få en eller anden form for usb adapter, det mener jeg i hvert fald at jeg har hørt.
Avatar billede skynet Nybegynder
16. august 2007 - 21:21 #3
Avatar billede amian Nybegynder
16. august 2007 - 21:33 #4
Det er sgu nok lige sådan en jeg skal bruge skynet. tak for hjælpen, jeg smider lige lidt point til dig.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. august 2007 - 22:16 #5
Det var ikke et specielt godt valg. Jeg tror ikke modellen har hardware Mpeg encoder. Følger der i det hele taget software med til at lave DVD'er?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. august 2007 - 08:10 #6
Dyrere, men langt stærkere: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=180970

Den har hardware encoder, optager i DVD Mpeg2 format. Ulead DVD Movie Factory følger med, så du kan lave dine egne DVD'er.