Avatar billede plastiq Nybegynder
16. august 2007 - 11:08 Der er 5 kommentarer

Lave en knap af dynamic textfield fra xml

Hej Eksperter

Ja så enkelt er det. Jeg har et dynamic textfield som henter inhold fra et xml dokument. Det virker fint lige indtil jeg vil lave det om til en knap. Så henter den ikke teksten mere. Findes der en forklaring på den? Eller kan jeg på en anden måde lave text'en om til en knap?

//plastiq
Avatar billede mat Nybegynder
16. august 2007 - 12:32 #1
Lav den om til et movieclip istedet, du kan ikke have instanser i knapper.

mvh mat
Avatar billede plastiq Nybegynder
16. august 2007 - 12:41 #2
Hej mat

Virkningen er den samme - teksten forsvinden i det øjeblik jeg laver den om til et symbol?

Kan det have noget at gøre med at det er xml og ikke en txt den henter fra?
Avatar billede mat Nybegynder
16. august 2007 - 13:37 #3
Nej det er formentlig fordi stien til tekstfeltet er en anden når det ligger indlejret i en container - du er nødt til at referere til det gennem instancenavnet på dit movieclip.

mvh mat
Avatar billede plastiq Nybegynder
17. august 2007 - 10:19 #4
Hej mat
Det gør jeg faktisk allerede - så det lader ikke til det kan lade sig gøre på den måde
Avatar billede mat Nybegynder
17. august 2007 - 11:35 #5
Jo det kan, hvordan ser din kode ud?