Avatar billede koden Novice
16. august 2007 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan hjemmeside ejer se

Hvad kan en hjemmeside ejer / forum egentlig se om mig, når jeg besøger siden?
Jeg viser vel ikke andet end en IP adresse?

Spørger fordi at på et forum går en diskussion om en der har 2 brugere.
Siden påstår at de kan se at begge brugere har brugt samme maskine.

Bliver mac adr. også sendt ud?
Hvis ja er det så noget en web side ejer kan se eller må han via IP adr. ejer for at få den?
Avatar billede nva Praktikant
16. august 2007 - 10:55 #1
Man kan se din ip, OS, mac-adresse, browser, osv. Men hvis man bruger en router, så er det routerens ip og mac-adresse man ser, og der kan jo godt være flere pc'er bag den.
Avatar billede mibu Nybegynder
16. august 2007 - 12:23 #2
Og der kunne og også være flere brugere på samme pc
Avatar billede koden Novice
16. august 2007 - 15:21 #3
tak. send svar..
Avatar billede nva Praktikant
16. august 2007 - 15:26 #4
svar :)