Avatar billede sarah19 Nybegynder
16. august 2007 - 00:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jave-understøttelse.

Hej,

Jeg har forsøgt i dag at bestille nogle billetter på biobooking, men får følgende meddelse:

"Din webbrowser understøtter ikke Java. For at bruge dette website, skal opgradere til en browser, som understøtter Java."

Jeg har Windowa XP og I.E. 7.0. Af antivirus har jeg Norton.

Jeg har den nyeste version af Java installeret og jeg har tjekket under internet-indstillinger-sikkerhed-brugerdefineret niveau om at java script er aktiveret. Så jeg ved ikke hvad det kan være.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig? Plz.

Sarah
Avatar billede _carsten Nybegynder
16. august 2007 - 08:14 #1
Du skal checke under Funktioner - Internetindstillinger - fanen Avanceret
(Kan ikke huske om menuen er oversat til dansk - har selv måtte afinstallere IE7 af andre årsager)

Find Java(Sun) og check at der er sat flueben.
Avatar billede sarah19 Nybegynder
16. august 2007 - 14:18 #2
Hej Carsten,

Jeg har lige kigget under Funktioner - Internetindstillinger - fanen Avanceret, men kunne altså ikke finde noget med hverken sun eller java :-(

Sarah.
Avatar billede _carsten Nybegynder
16. august 2007 - 14:25 #3
Så ville jeg nok prøve at afinstallere IE7 og geninstallere
Avatar billede sarah19 Nybegynder
18. august 2010 - 13:04 #4
--