Avatar billede xenocypraz Nybegynder
15. august 2007 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Garanti mod tordenfluer ?

Hejsa

Jeg står og skal ud og have ny skærm nu, og har flere gange oplevet problemer med Tordenfluer.

Er der nogle mærker, hvor det ikke muligt for dyrene at komme ind, eller hvor producenten får dem fjerner hvis de kommer ?

Mvh

Nikolaj
Avatar billede klavil Seniormester
15. august 2007 - 16:14 #1
Nej ikke mig bekendt. Normalt vil tordenfluerne dø efter et stykke tid og falde ned i bunden af skærmen. Lad være med at prøve at slå dem ihjel da det give problemer
Avatar billede strych9 Praktikant
15. august 2007 - 16:30 #2
Nej, det er ikke muligt med nogen mærker. Hvis skærmen forsegles helt kan den ikke komme af med varmen, og vil derfor have en meget kort levetid.

Med Dell kan du tegne en "Complete Care" forsikring som også dækker hvis du ved et uheld kom til at tabe skærmen fra din altan, med eller uden fluer.
Avatar billede klavil Seniormester
16. august 2007 - 21:48 #3
Den forsikring er ikke på ved Dell men også steder som computercity, 2tal osv de kan tegnes.
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
16. august 2007 - 23:40 #4
Det er da noget skidt... Men hvis de ikke dækker er der jo ikke noget og gøre ved det...

Problemer er jo, at det sikkert kun er de 2% der har problemer der brokker sig. Er det er et stort problem med tordenfluerne ? eller er det et fåtal ?