Avatar billede mamme Nybegynder
15. august 2007 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HijackThis Logfil

Hej, er der en der lige vil kigge på den her? computeren åbner nogen gange noget der hedder dl.exe og så vil den ikke gå på nettet. Plus at automatiske opdateringer er blevet slået fra og man kan ikke slå funktionen til igen..

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 12:39:24, on 15-08-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\sistray.EXE
C:\WINDOWS\System32\khooker.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Programmer\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Tray] C:\WINDOWS\System32\sistray.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\System32\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\sisUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus C42 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE /P23 "EPSON Stylus C42 Series" /O5 "LPT1:" /M "Stylus C42"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] :"C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: EPSON Printer Status Agent2 (EPSONStatusAgent2) - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe

--
End of file - 2547 bytes
Avatar billede nva Praktikant
15. august 2007 - 12:47 #1
Dl.exe kan være snavs, så følg denne vejledning http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede mamme Nybegynder
17. august 2007 - 13:54 #2
tak, kigger lige på det her i weekenden..
Avatar billede mamme Nybegynder
18. august 2007 - 22:47 #3
Det hjalp ikke, når jeg prøver at installere programmerne fra dit link siger den at instllationsfilerne ikke virker ?

Superantispyware finder kun et par tracking cookies og det hjælper intet at fjerne dem.

Det bliver ved med at åbne den der dl.exe og så komme med en fejlmeddelse plus at den ligger en dl.exe fil på skrivebordet.
Computeren vil også sjælden gå på nettet.
19. august 2007 - 16:21 #4
En ny kørsel med med HiJackThis.exe MEN du skal  OMDØBE programfilen HiJackThis.exe til ALTERNATIV.exe , da visse uønskede elementer har en tendens til at skjule sig når der kører en process ved navn HiJackThis.exe !!!

Den fulde sti/path til omtalte dl.exe fil ?
Avatar billede mamme Nybegynder
26. august 2007 - 20:44 #5
PCen er en del af en firma aftale og fik at vide at jeg ikke skulle rode mere ved den og så ville jeg få en ny :)