14. august 2007 - 19:36 Der er 6 kommentarer

MSN virus!

Jeg har fået virus ved at trykke på et link der eftersigende skulle have vist hvem der havde slettet mig på msn, men i stedet gav virus. Hvordan får jeg det fjernet? :) går ud fra et er en populær virus, så der må være nogle der kan hjælpe! jeg googlede det, men uden hjælp.
Avatar billede gyldenbrand Nybegynder
14. august 2007 - 19:48 #1
tja umiddelbart ville jeg sige du skal geninstallere MSN. Hvis virussen så derefter stadig findes så gå ind på www.download.com og find et gratis anti-virus software du kan benytte dig af.
14. august 2007 - 20:37 #2
14. august 2007 - 20:39 #3
20. august 2007 - 19:53 #4
(Har du været igang?)
20. august 2007 - 21:02 #5
beklager det langsomme svar, problemet gik væk efter en enkelt oprydning med CCleaner 5 minutter efter jeg fik den.

Ellers tak for hjælpen - du får pointene dr1_larry - fordi jeg lod dig vente :)
20. august 2007 - 22:33 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os dele !!! 200P er for meget for det ...